Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 403 ggr
Maria
2020-04-09 06:45

Godmorgon torsdag 9 april

Godmorgon på er.

Redan skärtorsdag. Oj vad tiden går fort. 

Vi har fem grader ute men det ser ut att bli en solig dag så det blir nog en del varmare.

Ha en fin skärtorsdag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-04-09 06:48
#1

God morgon. Tre plusgrader ute. Tror också det kommer bli en fin dag, och längtar efter att det ska börja växa i trädgården. Jag vill ha vår, nu.

Maria
2020-04-09 06:56
#2

Ja nu vill man att det ska gå fort. Våren är underbar🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2020-04-09 07:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Igår var det nästan storm här igen, gillar inte blåst. Jag satt hela dagen med muntlig examination och de flesta klarade sig riktigt bra. Vi fortsätter idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2020-04-09 07:39
#4

God morgon

Skärtorsdag och vi ska in till stan och handla lite.

Urban får köra in mig och sen får han vänta i bilen medans jag handlar.

Så får det bli i coronatider.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2020-04-09 07:56
#5

Morrn!
En ganska varm natt/morgon med 7 grader som lägst. Nu 8 grader och solsken. Blir nog en bra dag med mer pyssel utomhus. 

Handlingen tar vi imorgon. Tror det är betydligt lugnare i affärerna än vad det kommer att vara idag.

Maria
2020-04-09 10:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Igår kom de sista dokumenten från veterinären och detta fina kort var med❤

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2020-04-09 11:42
#7

#6 Så rart av dem.❤️

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2020-04-09 14:16
#8

# 6 Så gulligt av dem! ❤️ Önskar att eran Påsk 🐣 blir fin och lugn ! Såklart går tankarna till Greta ! ❤️😻

HH 🙂

MonicaLagerquist
2020-04-09 14:26
#9

Nu har vi varit ner till svärmor med påsk blommor och godis.Vi fick oss en pratstund med Asta via balkongen. Hon är vid gott mod och frisk och kry

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
2020-04-09 16:35
#10

God Eftermiddag !

#6 Det där var verkligen fint gjort sånt värmer så oerhört i hjärtat ❤️

Solen skiner och jag har vart ute på en fem timmars promenad, blåser som den har det gjort och gör men det var helt underbart att ta med mig fika och landa i skogen några timmar. Har blivit utan jobb nu som så många andra men det besvärar mig inte mycket och jag går i pension några år tidigare än beräknat har jag tänkt i alla fall som det känns just nu. Dock trivdes jag så bra med jobbet så det blir en saknad men men alla drabbas nu på flera sätt så det var väntat och det är inte skrivet i sten men just nu ser läget ut så men för egen del är jag inte oroad jag klarar mig men jag tänker på så många andra som möter så många svårigheter just nu där allt bara faller samman  😕

Ingen lätt tid det här men den måste ha en ände och det hoppas jag kommer fortare än kvickt.

Önskar en fortsatt fin skärtorsdag och hoppas ni får en lugn skön helg och framför allt att ni håller er friska ❤️

Upp till toppen
Annons: