Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 502 ggr
Maria
4/5/20, 5:44 AM

Godmorgon söndag 5 april

Godmorgon på er från ett Göteborg med hela 6 grader just nu.

Hoppas ni alla får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
4/5/20, 6:52 AM
#1

God morgon. Fyra plusgrader ute och alldeles disigt. Det är därför natten varit så varm. Hoppas det blir mer njutbart utomhus idag än det var igår, då vinden var iskall.

Soligajag1
4/5/20, 7:57 AM
#2

Godmorgon , 1 grad och mest soligt ☀️. En underbar dag , blir en promenad senare .

HH 🙂

MonicaLagerquist
4/5/20, 8:05 AM
#3

God morgon

Soligt men 2 minusgrader.

Idag ska vi ha digitalt styrelsemöte för katthemmet i Enköping Det ska bli spännande att se hur det kommer att fungera.

Ha en skön dag!

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
4/5/20, 1:15 PM
#4

God middag! Nu är det regnväder ute. Hoppas att det slutar snart för jag har tänkt mig att ta en cykeltur. #3 Jag föreslog digitalt/Zoommöte för bokcirkeln nästa gång. Tror att det fungerar utmärkt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
4/5/20, 1:56 PM
#5

Nu är mötet slut.Det fungerade till viss del.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
4/5/20, 2:12 PM
#6

Åh vad jag längtar till imorgon! 17 grader ska det bli och inte bara har jag sådan tur att det ska vara iallafall lite varmt utan även att det ska vara sol☀️ ute! Äntligen är sommaren förhoppningsvis snart påväg att dyka upp!

#5 Vad kul att göra något nytt tänker jag! Skulle önskat att vi började med digitala lektioner med skolan även för oss i grundskolan. Känns som att det fungerar ganska så bra med digitala lektioner för gymnasiet. Ur mitt perspektiv så skulle det varit den bästa lösningen då jag just nu inte alls fungerar bra i skolan. Känner mig otrygg och det enda man tänker på är coronaviruset! Nu har jag ju med all säkerhet (iallafall så är det väldigt troligt) att jag haft corona. Så nu slipper jag ju vara så orolig för att bli smittad ifall det stämmer att man inte kan bli smittad igen🙂

Annons:
Maria
4/5/20, 2:25 PM
#7

#5 Vad bra🙂

Jag köpte ju två lådor Roylal Canin skonkost hos veterinären till Greta och det var inget för Lakritz så jag testade att lägga ut det i en lokal grupp på Facebook som bortskänkes. Det tog inte många minuter för napp så det ska komma en tjej och hämta maten under dagen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
4/5/20, 5:04 PM
#8

Nu har tjejen hämtat maten och hon hade med sig en liten hund. Den var vuxen och vägde 2 1/2 kilo. Jösses vilken liten fjant😁

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
4/5/20, 9:38 PM
#9

#7 Jag köpte någon slags skonkost till Maxen i somras. Han tyckte att det var så jättegott! Han åt så han fick ont i magen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
4/6/20, 6:06 AM
#10

#9 Där ser man vad olika det kan vara.

Jag fick återkoppling i går kväll då hon skrev att maten varit jättepoppis.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: