Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 300 ggr
Maria
2020-04-04 07:09

Godmorgon lördag 4 april

Godmorgon på er från ett Göteborg som verkar mulet.

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-04-04 07:27
#1

God morgon. Två minusgrader ute. Jag tycker det kan sluta vara minusgrader på nätterna, så att det börjar växa utomhus. Marsvinen längtar efter både gräs och kirskål. Jag längtar efter att kunna börja röja lite i trädgården som ser bedrövlig ut efter vintern.

Maria
2020-04-04 07:30
#2

Ja nu får det gärna bli vår.

Min man har röjd en hel del i vår lilla täppa så jag väntar bara på att det ska bli varmare så jag kan köpa nya örter. Rosmarinen tänker jag behålla i år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2020-04-04 07:33
#3

Jag tar tillbaka det där med mulet…

Det ser ut att bli klarblå himmel😃 Det var lite skymning förut när jag skrev och missuppfattade vädret helt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2020-04-04 07:52
#4

Här är himlen också klarblå. När det är klart på natten så blir det kallt, och så länge som det är minusgrader vill jag inte rensa i rabatterna. Det gamla vissna från i höstas skyddar det som ska växa, så fort det blir varmare.

Soligajag1
2020-04-04 08:05
#5

Godmorgon . -1 grad och solen skiner , Blir en promenad och sitta i solen , njuta ! 😀🥰❤️ Hoppas den riktiga värmen kommer . . sen . Ha en fin Lördag alla! 😀🥰

HH 🙂

MonicaLagerquist
2020-04-04 08:34
#6

God morgon

Börjar dagen med att ladda upp lite nya böcker.Orkade inte ta rätt på köket igår så det ser för hemskt ut.Men ,ed en bok i örat brukar det gå snabbt att röja upp.

Sol och kallt  ute.Ska ta en långpromenad lite längre fram på dagen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
wildfire
2020-04-04 08:53
#7

God Morgon !

7 minus när jag vaknade men nu går temperaturen upp så det kanske blir lite varmare.Strålande sol bjudes det på. Kikade i skrivande stund  på termometern och 7 plus nu, heja solen  ☀️

Ha en fin dag 🙂

aggeelin
2020-04-04 11:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Jag sitter i uterummet och här är det soligt och skönt. Ute är det kanske max 4 grader och blåst . Idag måste jag klippa ner mina pelargoner.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: