Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 343 ggr
MonicaLagerquist
3/29/20, 7:52 AM

God morgon Söndag 29 mars

God morgon

Tung i hjärtat.Imorgon klockan två ska vi med veterinären med Vic.Vi kommer inte att ha honom med oss hem.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
3/29/20, 7:58 AM
#1

#0 Så ledsamt att höra😕

Vi skrev morgontråd exakt samma tid 07.52 så jag tar bort min tråd nu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kara_murray
3/29/20, 8:11 AM
#2

#0 vad ledsamt att höra, såna beslut är aldrig lätta…..😥😥😥

Ljungåsen
3/29/20, 8:44 AM
#3

God morgon. Det är tre minusgrader ute, men solen skiner så det blir nog en fin dag. Jag är ovanligt trött, som jag alltid blir vid omställningen till sommartid. Det känns som man går upp mitt i natten. #0 Beklagar sorgen. Ett sådant beslut är alltid tungt att ta, men det är den sista tjänst som vi kan göra för våra älskade små vänner: att låta dem gå när det är dags.

Mooniq
3/29/20, 9:32 AM
#4

#0 så ledsamt, beklagar verkligen. gör ont i  hjärtat fastän inte jag är drabbat men vet hur det känns. 💔

Blå himmel, solsken men iskall vind gjorde promenaden lite kortare än vanligt idag. Ska försöka skruva upp lite skohyllor idag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
3/29/20, 9:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

# 0 Åhh , va ledsamt ! Jobbigt med sådana beslut. Skickar en värmande kram 🥰 Godmorgon, kallt nu på morgonen , -1 grad . Har ni flyttat fram klockan allihopa ? Kan dem inte bara ändra detta , så det är samma tid jämnt . Önskar er alla en mysig Söndag !

HH 🙂

JMW
3/29/20, 11:19 AM
#6

#0 En kall hand kramade mitt hjärta när jag läste ditt inlägg. Det är snart 1½ år sedan vi fick ta samma beslut så jag vet hur det känns.
Tänker på er. ❤️

Annons:
MonicaLagerquist
3/29/20, 11:41 AM
#7

Tack alla.Det är tufft men det måste bara gå.💔

Stolt ägare till fem La permer

cattisa
3/29/20, 11:47 AM
#8

#0 Så tråkigt att höra! Det är alltid så svårt när det är dags. 🌺

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Upp till toppen
Annons: