17 Dagens Hälsning

Godmorgon lördag 28 mars

2020-03-28 05:42 #0 av: Maria

Godmorgon på er.

Idag är det i alla fall 2 plusgrader och det känns bra.

Vi ska iväg och veckohandla och en sväng till sonen och lille barnbarnet med tulpaner Glad

/Maria

Anmäl
2020-03-28 06:33 #1 av: Ljungåsen

Fyra minusgrader. Lite disigt. Jag är väldigt trött på att vakna till minusgrader. Charlie har varit utan smärtstillande i över ett dygn nu och är oförskämt pigg, vilket känns jättebra.

#0 Vi vågar inte träffa barnbarnen, vilket är ledsamt. Normalt brukar de vara här några dagar under påsklovet, men så blir det inte i år.

Anmäl
2020-03-28 07:47 #2 av: JMW

God morgon!
Efter en kall natt/morgon (-6) så är tempen snart över nollan. Solen strålar.

Idag blir det handling till oss och till min pappa. Sen i em checkar vi in på stadshotellet i stan för en hotellnatt. Vi drar vårt strå till stacken och gör det lilla för att hjälpa.

Anmäl
2020-03-28 08:42 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Rallystartar dagen med att städa katternas rum och skura kattlådor. Sängkläderna går i tvättmaskinen.Fuderar opå att hänga lakanen ute.Solen skiner så det kommer säkert att hinna torka tills kvällen.

Min onda handled tycker väl inte att det är en så bra ide´ men det måste ju göras.

Solen skiner och straxt dags för ett avbrott i städandet och ta en promenad med hunden.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-03-28 09:08 #4 av: Maria

Nu har vi veckohandlat. Vi var i princip ensamma i affären.
Lille barnbarnet hade feber så vi ställer in visiten.

/Maria

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.