Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

00A Dagens Nyheter 01 Hälsa & Harmoni 02 Kärlek & Relationer 03 Karriär & Yrkesliv 04 Hus & Hem 05 Fritid & Hobby 06 Mat & Dryck 07 Kläder och smink 08 Natur 10 Självförverkligande 11 Fniss & Gapskratt 12 Bilder, Musik & Film 13 Våra Vänner Djuren 14Tävlingar Lek&Spel Med hjärtat på rätt ställe 16 Ordet är Fritt 17 Dagens Hälsning 18 Bok & Länktips 19 Minnen 20 Om sajten & iFokus 21 Resor & kulturer Egna önskningar 22 Övrigt Vi nattugglor Natur Egna upplevelser Hej! Jag är ny... Hemsidan Ny kategori
17 Dagens Hälsning

God morgon torsdag 26 mars

2020-03-26 01:37 #0 av: MonicaLagerquist

God morgon
Nu sitter vi och väntar på vår transfertaxi till flyget. Det sägs lite olika om vi kommer eller inte kommer att få mat ombord på planet. Men vi har laddat med ägg mackor och lite annat smått och gott att äta på planet.
Önska er alla en riktigt härlig dag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-03-26 02:34 #1 av: Tarotstollan

Hoppas att det går bra med er hemresa.Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2020-03-26 06:03 #2 av: Maria

Jag hoppas också att hemresan går bra.

Just ni har vi bara 1,5 grader men det ser ut att bli en solig dag.

Hoppas ni alla får en bra dag.

/Maria

Anmäl
2020-03-26 06:54 #3 av: Ljungåsen

God morgon.
Fyra minusgrader ute och alldeles klart. Jag börjar bli riktigt trött på att vakna upp till minusgrader nu. Det är faktiskt slutet av mars, och vädret borde skärpa till sig.

Anmäl
2020-03-26 07:29 #4 av: Leifsdotra

Godmorgon! Vi hade rätt skönt här i norra Gästrikland redan på morgonen, och det har utlovats 13 grader varmt idagGlad Vi får hopppas att de kvarvarande snöhögarna krymper ytterligare och framför allt hoppas jag att det blir soligt så grusvägen torkar upp ordentligt! 

Anmäl
2020-03-26 07:43 #5 av: Ljungåsen

Det hoppas jag också på! Vår grusväg är löjligt blöt och mjuk just nu.

Anmäl
2020-03-26 08:49 #6 av: Soligajag1

Godmorgon,
4 + här , solen skiner ☀️
Jag ska åka och storhandla idag med min bror , det ska bli kul , jag får väl springa med vagnen som en ’tok’ 😆😀

Jag brukar annars handla med min svägerska , men nu är hon sjuk .

Jag skriver en lapp nu så vet jag vad jag ska handla . 😀
Ha en fin dag alla .

# 0 Hoppas hemresan går bra.

HH Glad 

Anmäl
2020-03-26 14:26 #7 av: aggeelin

God eftermiddag!
Jag är på jobbet och det var 12 grader skönt ute när jag cyklade hit. Jag tog vägen runt träsket för att få frisk luft (bilden från igår).

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2020-03-26 20:39 #8 av: MonicaLagerquist

Resan hem gick bra. Men det var rejält överbokat. 45 stycken vara ca hälften inte kom med planet.
Nu sitter vi på bussen hem.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.