Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 589 ggr
MonicaLagerquist
3/26/20, 1:37 AM

God morgon torsdag 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Nu sitter vi och väntar på vår transfertaxi till flyget. Det sägs lite olika om vi kommer eller inte kommer att få mat ombord på planet. Men vi har laddat med ägg mackor och lite annat smått och gott att äta på planet. Önska er alla en riktigt härlig dag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tarotstollan
3/26/20, 2:34 AM
#1

Hoppas att det går bra med er hemresa.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
3/26/20, 6:03 AM
#2

Jag hoppas också att hemresan går bra.

Just ni har vi bara 1,5 grader men det ser ut att bli en solig dag.

Hoppas ni alla får en bra dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
3/26/20, 6:54 AM
#3

God morgon. Fyra minusgrader ute och alldeles klart. Jag börjar bli riktigt trött på att vakna upp till minusgrader nu. Det är faktiskt slutet av mars, och vädret borde skärpa till sig.

Leifsdotra
3/26/20, 7:29 AM
#4

Godmorgon! Vi hade rätt skönt här i norra Gästrikland redan på morgonen, och det har utlovats 13 grader varmt idag🙂 Vi får hopppas att de kvarvarande snöhögarna krymper ytterligare och framför allt hoppas jag att det blir soligt så grusvägen torkar upp ordentligt!

Ljungåsen
3/26/20, 7:43 AM
#5

Det hoppas jag också på! Vår grusväg är löjligt blöt och mjuk just nu.

Soligajag1
3/26/20, 8:49 AM
#6

Godmorgon, 4 + här , solen skiner ☀️ Jag ska åka och storhandla idag med min bror , det ska bli kul , jag får väl springa med vagnen som en ’tok’ 😆😀 Jag brukar annars handla med min svägerska , men nu är hon sjuk . Jag skriver en lapp nu så vet jag vad jag ska handla . 😀 Ha en fin dag alla . # 0 Hoppas hemresan går bra.

HH 🙂

Annons:
aggeelin
3/26/20, 2:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God eftermiddag! Jag är på jobbet och det var 12 grader skönt ute när jag cyklade hit. Jag tog vägen runt träsket för att få frisk luft (bilden från igår).

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
3/26/20, 8:39 PM
#8

Resan hem gick bra. Men det var rejält överbokat. 45 stycken vara ca hälften inte kom med planet. Nu sitter vi på bussen hem.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
3/26/20, 9:01 PM
#9

#8 Skönt att höra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: