16 Ordet är Fritt

Bikini/baddräkt

2020-03-25 02:55 #0 av: MonicaLagerquist

Är du bekväm med att gå i badkläder på strandpromenader? Eller vill du ha mer kläder på dig då?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-03-25 03:10 #1 av: Tarotstollan

Skulle jag visa mig på stranden, får det vara täckande.Skrattar
Mycket längesedan jag var på en strand och jag skulle aldrig frivilligt visa mig där under sommaren.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2020-03-25 03:43 #2 av: MonicaLagerquist

Jag har inga problem med att visa mig i bikini . Baddräkt ägar jag ingen.

Anmäl
2020-03-25 05:51 #3 av: flocken

Bikini.
Vi spenderar oftast många timmar på bryggan så bor i bikinin på sommaren.
Men kör nederdel med hög midja. Har 3 kejsarsnitt så en rätt ful valk som vanliga trosor inte döljer.
Sen en lätt strand klänning över om man ska göra något

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2020-03-25 06:07 #4 av: Maria

Jag har alltid varit obekväm med att visa mig mer eller mindre avklädd fastän jag nästan alltid haft en fin kropp.
Jag är nog ganska pryd när det kommer till mig själv och min kropp.

/Maria

Anmäl
2020-03-25 07:03 #5 av: Dimocarpus

Jag brukar tycka det är skönt att simma fritt i baddräkt i simhallarna då jag slipper tänka på hur behån sitter när jag dyker osv. Men på stranden är det bikini som gäller. Jag vill att så stor del av min kropp ska få så mycket sol som möjligt.  

Anmäl
2020-03-25 09:48 #6 av: CasaRamon

Vad man har på stranden är en sak, men på strandpromenaden tycker jag att man ska ha lite mer kläder på sej. Shorts och linne ex. Inte promenera i bikini, även om man har fin kropp. det handlar om respekt inför andra.

Anmäl
2020-03-25 09:56 #7 av: MonicaLagerquist

,#6 Med strandpromenad menar jag att man går i vattnet längs stranden.

Anmäl
2020-03-25 10:00 #8 av: CasaRamon

Ok, då missförstod jag. Glad Självklart så ska man kunna gå omkring på stranden i bikini.

Anmäl
2020-03-25 10:04 #9 av: CasaRamon

Däremot så tycker jag inte att det passar sej att gå omkring topless, som man kan se ibland på turistorterna. 

Anmäl
2020-03-25 10:59 #10 av: MonicaLagerquist

Ingen topless och framförallt inga halv nakna killar på barer och restauranger.

Anmäl
2020-03-25 12:15 #11 av: Maleficum

Själv har jag främst baddräkt, men det är mest för att det ger magen lite extra värme eftersom jag badar i havet på somrarna (morgon badar alltid) och ibland är det ju bara 16 grader. Men skulle inte ha några problem att ha bikini heller om jag hade någon jag trivdes med (har stått konstmodell så är ganska obrydd att inte ha mycket kläder på mig bland folk).

Men kan helt hålla med #10 att topless speciellt utanför stranden klarar jag mig bra utan.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2020-03-25 12:50 #12 av: JMW

Äger varken baddräkt eller bikini. Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.