Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 313 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-25 02:36

God morgon onsdag 25 mars

God morgon Lite vemodigt idag. Vår sista heldag imorgon flyger vi hem. Igår var vi ner till Sala Dan och så Hej då till ägaren av resturang Kung. De hade redan stängt och packat ihop men han såg att vi kom så kom han ut så att vi fick säga hej då till ägaren av resturang Kung. Vi hoppas att komma tillbaka i november eller december. Idag ska vi njuta extra mycket av solen och havet. Vi har en del tunga saker att ta tag i när vi kommer hem men idag ska vi försöka att fånga dagen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2020-03-25 04:46
#1

Godmorgon.

Jag har vaknat tidigt men det gäller att gå upp då jag inte har huvudvärk.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2020-03-25 06:52
#2

God morgon. Bara en minusgrad ute och lite småmulet. Idag är det Wilmers allra första födelsedag. Min lille plutt håller på att bli stor. Det känns också fint att Charlie nästan är sig själv nu, så att de kan fira tillsammans. Lite extra godis får det nog bli.

aggeelin
2020-03-25 08:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Visst har jag fina blommor på mitt, den här veckan, kombinerade mat- och arbetsbord?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2020-03-25 09:29
#4

#3 Åh så fint. Jag älskar tulpaner när de nästan är färdigblommade.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: