Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 350 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-24 03:00

God morgon tisdag 24 mars

God morgon från ett soligt och varmt Thailand. Vi har just ätit frukost och ska straxt gå ner till havet. Vi hade tur som åkte på vår utflykt igår. Idag är alla turer inställda. Inga direkta planer för dagen. Vi funderer lite på vårt vi ska äta idag då alla restauranger är stängda. Bara hämt mat är tillåtet. Men solen skiner och vi njuter av den näst sista hela dagen här nere.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Ljungåsen
2020-03-24 06:29
#1

God morgon. Fyra minusgrader ute och lite disigt. Hoppas dimman lättar så det blir en fin dag idag också. Hämtade hem Charlie efter operationen igår. Han var då trött och vinglig, och Wilmer kunde inte låta honom vara ifred så de har tillbringat natten på var sitt håll. Nu på morgonen mår Charlie nästan som vanligt, så killarna är tillsammans igen.

MonicaLagerquist
2020-03-24 06:52
#2

#1 Så skönt att kunna ha dem ihop igen.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
2020-03-24 07:01
#3

#2 Ja, verkligen. Det var väldigt tydligt hur olycklig Wilmer var av att behöva sitta själv. Marsvin är definitivt utpräglade flockdjur.

Soligajag1
2020-03-24 07:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon, Solen skiner och 2 grader . ☀️ Inget jobb idag p.grund av Corona , . Skönt på ett sätt med . Tvättstugan istället, kl 10.00 Toppen att fixa det ,

HH 🙂

Maria
2020-03-24 07:45
#5

Godmorgon .

#1 Skönt att det gått bra för pojkarna.

Hör är sol och just nu 5 grader ute så det blir nog en fin  dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2020-03-24 10:49
#6

Ringde min man nyss för vi har inget vatten här hemma. Det visade sig att det skulle vara avstängt mellan 10-12 och han hade glömt att säga det😉

Tur jag hade lite iste till att skölja ner mina mediciner med haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2020-03-24 22:08
#7

God kväll! Och god natt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: