Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 471 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-23 01:48

God morgon måndag 23 mars

God morgon Det fick bli en kort promenad idag. Nu är vi frukostätna och ska straxt gå ner till stranden där vi blir upplockat för en dag ute på havet. Ha en skön måndag och jag hoppas att ni som är sjuka kryar på er och ni som är friska håller er friska.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lona
2020-03-23 02:20
#1

God morgon! Kvällskissen med hundarna fick ett abrupt slut när först en personbil kom farande som ett jehu, följd av en polisbil med blåljus och tjutande sirener. Därefter kom två polisbilar till varpå jag insåg att det nog vore lämpligt att springa hem fort som tusan och förskansra hundarna och mig (och mamma) bakom en låst dörr. Totalt kom sex(!) polisbilar, fyra brandbilar av olika slag samt en ambulans. Vete sjutton vad som har hänt, de flesta av utryckningsfordonen försvann efter nån timme, kvar är minst en polisbil och en bil från räddningstjänsten(?). Vem behöver spänning på TV när det sker live utanför fönstret? 😏 (Kan säga att när jag till sist vågade mig ut med hundarna så struntade jag i hundförbudet utanför huset och rastade dem där för en gångs skull.)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Ljungåsen
2020-03-23 05:53
#2

God morgon. Fyra minusgrader ute. Klart, så det blir säkert en fin dag. Jag har sovit uselt inatt, för idag är det dags för Charlies operation. Vi ska lämna honom hos veterinären klockan åtta, och förhoppningsvis får vi hämta honom i eftermiddag. #1 Ibland blir det lite mer spännande än man vill! Usch, vilken upplevelse.

Maria
2020-03-23 06:06
#3

#1 Så obehagligt.

Godmorgon på er.

Här är i alla fall 3 plusgrader. Man får vara glad för det lilla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2020-03-23 07:51
#4

Varit minus i natt med
Längtar tills det är plus även på nätterna!

Solen skiner ute ialla fall - ett plus :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
2020-03-23 09:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon! Solen skiner och det ser kyligt ut. I helgen tog jag fram olivträden från förrådet och de såg fina ut som tur var.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2020-03-23 10:42
#6

#5 Åh så fina🙂

Jag hade Olivträd i många år men båda två fick sköldlöss som jag inte kunde bli av med och de spred dessa även vidare men det var sorg när jag fick slänga dem😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2020-03-23 11:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

Vi har haft en härlig dag ute på havet.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2020-03-23 11:47
#8

#6 å så tråkigt med löss! Vad tror du jag kan göra för att undvika sånt? Det här samlats fyra olivträd här nu.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
2020-03-23 12:35
#9

#7 Vilka härliga bilder!

Upp till toppen
Annons: