Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 213 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-22 03:23

God morgon söndag 22 mars

God morgon. Lätt blåslagen och öm i hakan. Ser ju väldigt dåligt och ännu sämre i mörker. Igår kväll när vi skulle gå hem från byn så föll jag handlöst framlänges. Slog i hakan och tog såklart emot mig med händerna. Så nu har jag skrubbsår lite här och där samt ont i händer och fingrar. Tack och lov så här jag inte brutigt något. Tog ett par Alvedon igår kväll och en till i natt när jag vaknade och hade ont. Har en del smuts och grus i skrubbsåren men räknar kallt med att det löser sig idag när jag badar i havet. Det här var andra vurpa här nere så nu blir det inga fler mörker promenader de tre km ner till byn. Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige och att ni håller er friska och krya.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2020-03-22 06:51
#1

Godmorgon .

#0 Usch, det kunde gått riktigt illa.

Just nu har vi 3 minusgrader men det ser ut att bli solsken och en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2020-03-22 06:54
#2

God morgon. Sju minusgrader ute. Himlen är alldeles klar, så jag ser fram emot ännu en fin dag. Mötte en av sommargrannarna igår när vi var ute på den dagliga promenaden. De ville gärna prata, men stannade på runt tjugo meters håll. Lite udda kändes det allt.

Soligajag1
2020-03-22 07:09
#3

#2 Håller med , konstigt ! Jag fick en kram av en arbetskamrat som fyllde år härom dan . Jag gav honom en present 🎁

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: