Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 301 ggr
Carmarino
3/20/20, 6:04 AM

International Day of Happiness

Idag är det the International Day of Happiness. I dessa tider är det nog så viktigt att försöka få in lite lycka i vardagen. För min del behövs det inte så mycket för att jag ska känna mig lycklig, men det är inte alltid så lätt när världen runt omkring ser ut som den gör. Jag är lycklig över att jag har tak över huvudet och att jag kan äta mig mätt varje dag. Jag blir lycklig av att se en vacker soluppgång och känna doften av vår i luften - plus en massa andra små saker i livet. Vad är lycka för dig? https://www.dayofhappiness.net/


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Soligajag1
3/20/20, 7:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lycka för mig är att jag har benen i behåll , kan jobba , umgås med mina syskon och familj , vänner . Baka mina bakverk och se gästerna 😀 glada och mumsa i sig med ett leende.

HH 🙂

Soligajag1
3/20/20, 7:07 AM
#2

En annan lycka när jag lagat plättar till pappa , vi äter frukost ihop och jag ser hur lycklig han är ! 😀🥰❤️

HH 🙂

JRSN
3/20/20, 7:17 AM
#3

En kopp kaffe på en solig veranda i sällskap av en god vän - Lycka! 👋

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ljungåsen
3/20/20, 7:25 AM
#4

Jag är lycklig när alla marsvinen är friska och mår bra. Att se deras glädje när de kommer springande när jag serverar grönsaker är absolut bästa stunderna på hela dagen.

flocken
3/20/20, 7:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Promenad med hunden /dagishundarna. Se nöjda o lyckliga hundar betyder allt för mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Leifsdotra
3/20/20, 8:22 AM
#6

Lycka är för mig detsamma som hemma. Här bor jag i en glänta i skogen med de människor jag älskar allra mest och med mina djur ❤️

Annons:
Maria
3/20/20, 8:57 AM
#7

Lycka för mig är familjen.❤️ Dit räknas även Greta och Lakritz som är våra katter.

Att jag har ett litet barnbarn är fortfarande nästan overkligt för mig😉

Jag har alltid haft lätt att känna lycka i små vardagliga saker och det är jag lycklig för.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Caeli
3/20/20, 9:17 AM
#8

Att solen skiner och vårblommorna har kommit upp. Det är vår!

Leifsdotra
3/20/20, 10:41 AM
#9

Det som är lite lustigt är att idag när jag var ute med hundarna gick jag och nynnade på en gammal låt som jag bara kan refrängen på egentligen. Vet inte när jag hörde den senast, men den här var det 

https://www.youtube.com/watch?v=nwwGsR_ZQ1k

[EM_L]
3/20/20, 11:11 AM
#10

Lycka idag är kaninen som är grymt social och att ens skolkurator ringer bara för att kolla hur man mår. Så nu sitter vi och smsar. Är fortfarande förvånad att en rätt så utomstående person har kontaktat mig mer än stora syrrorna.

Upp till toppen
Annons: