Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 418 ggr
MonicaLagerquist
2020-03-14 03:19

God morgon lördag 14 mars

God morgon Strandpromenad och frukost avklarad. Nu blir det strand och bad i havet. Ha en skön lördag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tarotstollan
2020-03-14 03:22
#1

God morgon!
Hur många dagar har du i Mars, Monica? (Rubriken)
Låter skönt men här är det snö och just nu - 6, 4 grader.🥶
Ha en underbar dag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
2020-03-14 05:58
#2

#1 Hoppsan. Hoppas att i Maria kan ändra.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
2020-03-14 06:22
#3

God morgon 144-e mars, ha ha ha den var bara för härlig och starta dagen med ett gott skratt är det bästa vi kan göra 😂

Ha en fin dag på er, le och var glada 😎

Ljungåsen
2020-03-14 06:24
#4

God morgon. Åtta minusgrader ute. Det har varit klart i natt, och då sjunker temperaturen fort. Snyter mig, dricker kaffe och försöker vakna.

Maria
2020-03-14 06:58
#5

Godmorgon på er.

Jag har ändrat rubriken nu haha😃

Fy attan vi har hela 5 minusgrader ute. Så himla onödigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2020-03-14 08:08
#6

Inatt så slocknade vår klocka i sovrummet. Så himla irriterande.

Det är en sådan som lyser siffror i taket eller väggen beroende på vart man riktar den. Det kändes jättekonstigt att vakna och inte veta hur mycket klockan var😃

Vi har haft den i flera år så det var bara batterierna som var slut och vi har aldrig bytt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2020-03-14 09:30
#7

Mårning. Blå himmel och solsken och nollgradigt i Brastad. En promenad först och sen iväg till jobbet.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
2020-03-14 10:55
#8

God dag

Varit vaken sedan 6 imorse.
Lagom trött,. Solen skiner ute dock - vilket är underbart! Ledig helg med - behövligt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2020-03-14 10:55
#9

Nu har vi veckohandlat och det var verkligen utplockat.

Vi var tvungna att köpa en jättepaket med toapapper för det var det enda som fanns kvar. Jag skulle ha vanligt Uncle Bens ris men det var också slut så det blev en vildrismix istället😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: