17 Dagens Hälsning

Godmorgon tisdag 25 februari

2020-02-25 06:54 #0 av: Maria

Godmorgon på er.

Det kändes konstigt idag att vakna till ett snölandskap.Förskräckt Det har kommit 3-4 cm snö inatt. Det är nollgradigt nu så det lär väl försvinna kanske.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Anmäl
2020-02-25 07:14 #1 av: Ljungåsen

God morgon.
Vi har också ett par centimeter snö, och en minusgrad. Det är ofantligt vackert ute, men jag är glad att ingen av oss behöver ge sig iväg ut och åka idag. Snön kommer säkert regna bort under eftermiddagen, om man ska tro på prognosen, och då blir det löjligt halt i backen.

Anmäl
2020-02-25 07:16 #2 av: Soligajag1

Godmorgon.
Här är det -3 grader nu , brr . . Får sätta på mig vinterjackan .
# 0 Ojoj . . Snö , nej , nu vill jag inte ha någon snö .

Jag ska göra mig i ordning till jobbet .
Ha en fin dag !

HH Glad 

Anmäl
2020-02-25 07:24 #3 av: aggeelin

Godmorgon!
Ingen snö här men det kanske kommer under dagen. Bäst att jag tar cykeln med dubbdäck idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2020-02-25 08:35 #4 av: MonicaLagerquist

God morgon

Ett par minusgrader idag och det ser ut att bli en solig dag. Men ingen snö har vi fått.

Vi måste in till stan och köpa öl kapsyler så att mannen kan tappa upp ölen senare idag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-02-25 08:37 #5 av: Farwuq

God morgon.

Blomma

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2020-02-25 12:34 #6 av: Maria

Jag försökte göra en liten dans nyss och så sjöng jag "Ja se det snöar..." för katterna. Lakritz sprang och gömde sig och Greta gick och la sigSkrattar

/Maria

Anmäl
2020-02-25 12:56 #7 av: MonicaLagerquist

🤣

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-02-25 13:42 #8 av: Ljungåsen

Nu snöar det rejält, med stora flingor. Temperaturen ligger precis på nollan. Nu hoppas jag på att vägen blir plogad ikväll, annars blir det jobbigt att ta sig ut imorgon.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.