Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 415 ggr
Soligajag1
2/24/20, 7:07 AM

Godmorgon måndag 24 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det Måndag d 24 Februari och här i Västerås är det sportlov / v9 . Jag ska prova att baka ett glutenfritt bröd 🥖 https://www.ica.se/recept/farmor-lisas-glutenfria-brod-689351/ Ska bli spännande 😊 -1 grad . . Brr . . Kallt . Ingen snö så vad ska barnen hitta på denna vecka ?? 😱😀🤪 Leka hos oss i Konst / Länsmuseet . . 😋 Äta nåt gott i Kaf’et . Njut av Måndagen och vad ni pysslar med. Soligajag1 ☀️🌹

HH 🙂

Annons:
Lussan20
2/24/20, 7:17 AM
#1

Godmorgon!

Du sprider sol, det behövs på måndagen! Tack från WL🌺

Ljungåsen
2/24/20, 7:17 AM
#2

God morgon. Här är tre minusgrader och blåsten verkar ha mojnat. Brasan brinner fint i kaminen, och marsvinen har fått sin frukost. För ovanlighetens skull så ska vi bege oss till affären och handla idag. Väderprognosen för imorgon visar på stora mängder regnblandad snö tidigt på morgonen.

Lillyrod
2/24/20, 7:32 AM
#3

God morgon!

Ledig idag. Jätteskönt. Vaktmästaren ska komma och fixa avloppet i köket. Tyvärr har de här husen ett underdimensionerat avlopp så det blir stopp med ojämna mellanrum.

Frost på taken men solen skiner så det blir nog skönt framåt dagen.

Apropå sportlov. Barnen gör väl som de gör de andra veckorna. Sitter med dator och mobil. Det är inga barn som är ute i snön nuförtiden.😉

MonicaLagerquist
2/24/20, 7:51 AM
#4

God morgon

Nu är det Stockholmarnas tur att har sportlov.Samt Västerås med omnejd.

Idag är det faktiskt minusgrader nu på morgonen.

Jag ska ut med hunden och sen ska jag baka matbröd.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2/24/20, 7:52 AM
#5

# Jodu , om jag hade haft småbarn och kunde åka till ’snön’ så skulle jag åka till Sälen eller nån annanstans. 😀 # 1 Tack så mycket , WL . 😀

HH 🙂

aggeelin
2/24/20, 7:53 AM
#6

Godmorgon! Solen skiner och jag hoppas att det slutat att blåsa. Nu börjar en ny intensiv arbetsvecka. Dags ast sätta fart!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
2/24/20, 8:00 AM
#7

#6 Nog kommer den att bli intensiv . Det kommer att ’ va fullt hus’ i Kaf’et hela veckan ! Jag ska baka bullar på 2 L . Sen till pappa så han får nåt gott till fikat 😀🌹☕️

HH 🙂

Maria
2/24/20, 2:52 PM
#8

Godmiddag på er.

Här är det lugnt. Jag mår inte så bra idag men kan ändå kolla iFokus😉

(Jag ändrar rubriken på detta inlägg ifall man skulle söka tråden så är det bra om alla våra morgontrådar har samma upplägg i rubriken)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2/24/20, 3:11 PM
#9

# 8 Tack Maria ! 😀

HH 🙂

Maria
2/24/20, 3:18 PM
#10

😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: