Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 420 ggr
Maria
2020-02-23 06:24

Godmorgon söndag 23 februari

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg med 6 grader ute.

Det blåser så det knakar i vår lilla kåk.

Jag hade tänkt mig att sova lite längre idag men icke…

Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-02-23 07:00
#1

God morgon. Fyra plusgrader och så rejäla vindbyar att det inte går att elda i kaminen. Det kan brinna jättefint, men så kommer en pust som nästan släcker ner allting och får röken att välla in trots att luckan är stängd. Helt enkelt inte värt besväret.

Lillyrod
2020-02-23 07:41
#2

God morgon!

Blåser hårt här med. 4 plusgrader och sol. Hoppas det lugnar ner sig med blåsandet så man kan gå ut en stund.

MonicaLagerquist
2020-02-23 07:45
#3

God morgon

Idag är det årsmöte både i Västerås kattklubb och Hitta Katten i Enköping. Eftersom att man inte kan vara på två ställen samtidigt så har jag valt att gå på Hitta Kattens årsmöte.

Ha en skön söndag.

Stolt ägare till fem La permer

Huygens
2020-02-23 09:55
#4

"Vår beredskap är god.", Socialstyrelsen. SR

Maria
2020-02-23 10:03
#5

#4 Snälla sluta att fundera över viruset.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2020-02-23 10:18
#6

Godmorgon 😀 Söndag, Jag mår bättre . . Så skönt . Ha en fin Söndag . 😀

HH 🙂

Annons:
Maria
2020-02-23 10:41
#7

#6 Skönt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

citytjejen
2020-02-23 15:20
#8

Blåser här i stockholmsområdet med! Har tagit en promenad i solen, nu håller vi på att baka sockerkaka, min man och jag så det är med andra ord hög tid att slå på kaffebryggaren 😃

/Christina

wildfire
2020-02-23 16:09
#9

God Eftermiddag i tråden !

Dagen har bjudit på strålande sol, ingen blåst men lite kyligt i förmiddags men snabbt blev det riktigt skön luft.

Idag fyller Estelle 8 år såg jag och jag fyller 54 så det är ju lite kul att hon föddes samma dag. Tycker hon verkar så himla mysig, hela kungafamiljen är väldigt lätt att tycka om för dom är så naturliga allihop och bjuder på sig själva så himla fint.

På onsdag fyller far 91, kära nån han känns inte alls så upp till åren.

Lite presenter blev det men vi är inte så mycket för sånt däremot antika saker handlar vi samt har massor kvar från släkten så sånt brukar vi slå in men idag blev det lite kul för mor hittade en gammal kristallskål hon trodde kom från min farmor och farfar så den hade hon slagit in så fint men den där köpte jag själv en gång på Bukowskis, ha ha ha det hade hon glömt  så vi fick oss ett gott skratt  😂

Nåja det blev kul och dagen har vart lugn, nu börjar jobb igen efter fyra dagar ledigt och dom gick alldeles för fort.

Skönt du känner dig bättre Soligajag 👍

Önskar er en fortsatt fin söndag 🙂

Soligajag1
2020-02-23 17:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

# 9 Tackar, 😀 Vilken härlig helg du haft ! Grattis till pappa din , 91 år . Min fyller sista April , som kungen . Pigg är han med. Härligt med en sådan ledighet ! Ja , här är det sportlov , så veckan som kommer blir det full fart i Kafet där jag jobbar ! Mycket bullar ska bakas imorn . Ev släta till semlor oxå .

HH 🙂

aggeelin
2020-02-23 20:21
#11

God kväll! En solig dag - blåsigt och iskallt. Nu lite bättre framåt kvällen. Jag fick för mig att göra pannkaka. Det blev med havremjöl istället för vetemjöl och blev riktigt gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2020-02-23 20:36
#12

#11 Åhh , gott . Då ska jag prova med havremjöl nästa gång ! Hade du vanlig mjölk ?

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: