Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 632 ggr
Maria
2020-02-20 06:26

Godmorgon torsdag 20 februari

Godmorgon på er från Göteborg utan regn just nu.

Jag är ledig idag och ska göra ingenting…😃

Ha en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-02-20 06:47
#1

God morgon. En plusgrad, inget regn än. Marsvinen har fått frukost. Själv dricker jag kaffe och försöker vakna.

MonicaLagerquist
2020-02-20 07:56
#2

God morgon

Sovit som en kratta i natt.

Inga direkta måsten idag men en hel hög saker som borde göras.

Saknar tyvärr ork.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
2020-02-20 08:44
#3

God Morgon !

Två minus, grått men behagligt väder. Ledig i fyra dagar så nu ska jag bara njuta och varva ner.

Ha en fin dag alla 🙂

Lona
2020-02-20 08:59
#4

Härligt Maria och Wildfire! Det ska tydligen bli sämre väder framåt dagen men just nu var det riktigt fint i Göteborg/Borås. Kram Monica, hoppas att du mår bättre snart! Sitter och väntar på min "psykkontakt" med en halvakut tid, mår inte bra alls.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

oh-la
2020-02-20 09:49
#5

God morgon! Här har natten varit helkass med en liten 1-åring som vaknat varannan timme och tvingat upp mig för att bära och vyssa. Trött som ett ägg med andra ord… underbart då att gå ut i hönshuset och få plocka skatter med dottern innan dagis! Egna ägg kan verkligen få en att känna sig rik!

Soligajag1
2020-02-21 01:49
#6

Hej i natten . . Somnade tidigt och nu kan jag inte sova , 😀🤒 ska upp tidigt med , prova med att ha frukost på jobbet för personalen, 😀 Nybakade bröd med kaffe ☕️ 40:- , med äggröra o grönt -60:- , Ska bli spännande. . 😊

HH 🙂

Annons:
Lona
2020-02-22 14:54
#7

#6, Åh, vad gott!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: