Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 259 ggr
Maria
2020-02-19 06:12

Godmorgon onsdag 19 februari

Godmorgon på er så här mitt i veckan.

Vi har hela 6 grader ute men det regnar i alla fall inte idag vilket är skönt.

Hoppas ni alla får en fin dag vad ni än hittar på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-02-19 06:51
#1

God morgon. Två plusgrader ute. Inget regn. Har precis serverat marsvinen frukost, och det är så roligt att se deras entusiasm över sina morgongrönsaker. De är mycket piggare än jag helt klart.

Maria
2020-02-19 07:09
#2

#1 Så gulligt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2020-02-19 08:03
#3

Godmorgon! Nu ser det ut som om blåsten gett sig. Dags för jobbet igen. Imorgon ska jag jobba två timmar och sen ska vi åka på begravning. Det är min favorit-moster som ska begravas. Hon har varit dålig i några år så det var nog dags nu, 92 är en ganska hög ålder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2020-02-19 08:09
#4

God morgon

Mannen ska iväg och klippa håret själv ska jag ut i blåsten med hunden.

Sen ett besök hos svärmor. Jag köpte en pläd på IKEA som jag maskinbroderade hennes namn på igår. Hon har börjat vila i sängen en stund varje dag och då tycker jag att hon behövde något att dra över sig. Så en grå pläd fick det bli.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
2020-02-19 08:10
#5

#2 Jo, jag blir lika glad varenda morgon. När jag öppnar kylskåpet för att ta fram grönsakerna så börjar de tjuta och springa runt i cirklar. När jag sedan kommer fram till deras respektive lådor så kommer de springande och flyger upp på tiggpinnen för att få första biten.

Tarotstollan
2020-02-19 08:42
#6

Lätt regn och + 3.

Skall ut senare till apoteket och hämta nya mediciner men först skall jag sova några timmar! 😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Mooniq
2020-02-19 09:05
#7

Mårning. En fin dag med solsken och bara lite blåst. Lite moln hägrar i fjärran men nu är det dags för en promenad. Är ledig idag för att sen bita tag i jobbhelgen. Lite städ, tvätt och matlagning på schemat och kanske nån liten fikasväng oxå. 😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2020-02-19 09:06
#8

#3 Begravningar är alltid lika sorgligt😕 92 år är en hög ålder och jag hoppas att det blir en fin begravning.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2020-02-19 11:08
#9

Så nu är jag redan hemma. Jag ska inte soffläge tror jag😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: