Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 515 ggr
Maria
2/14/20, 7:08 AM

Alla Hjärtans Dag

Blev påmind i morgontråden att det är Alla Hjärtans Dag idag 😃

Brukar ni göra något särskilt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Åsa S
2/14/20, 7:11 AM
#1

Nja inte nått speciellt vanligtvis men idag är jag ledig så jag tänkte ge mig på att försöka baka min mans favoritbakverk Bougatsa crema som vi alltid äter när vi är i Grekland som överraskning, men handlar en massa saker och liknande brukar vi inte göra på alla hjärtans dag

Emo
2/14/20, 7:21 AM
#2

Ja! Gratulera Draken (Farwuq) eftersom han fyller år. 😃

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

flocken
2/14/20, 7:24 AM
#3

Vi ska grilla. Barnen ville ha ❤️ formad efterrätt. Se vad det blir. Svärmor kommer hit och äter. Så blir inget speciellt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2/14/20, 9:13 AM
#4

För mig känns denna dag ganska "nya" precis som Halloween så vi firar inte speciellt men nu när vi fått barnbarn så kanske det blir ändringar i framtiden😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2/14/20, 10:17 AM
#5

Inget speciellt mer än jag ställde ett Alla hjärtans dagkort på bordet till maken.

Fridaaaa
2/14/20, 12:41 PM
#6

Ska jobba. Sambon jobbar dag, och jag kväll.
Firade lite igår med thaimat :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
MonicaLagerquist
2/14/20, 1:31 PM
#7

Nix inget firande här.

Stolt ägare till fem La permer

sp0ngeb0b
2/14/20, 1:59 PM
#8

Jag brukar fira på ett eller annat sätt. Inte för att jag tycker det är något jättespeciellt egentligen men tycker det är mysigt att göra något tillsammans. I år har jag en ganska ny pojkvän så det blir lite extra kul, han har bjudit ut mig på restaurang ikväll så det blir nog mysigt.

Scorpio97
2/14/20, 3:06 PM
#9

Blir inget firande för mig. Förutom att jag är dunderförkyld så har jag ingen speciell att fira med. För mig är det inte en så viktig dag men visst kan det väl vara kul att tex äta en lite mer speciell middag med familj, vänner eller så. Eller om jag hade haft kille förstås. Men i år får det vara en vanlig dag bara :)

Men jag hoppas att alla ni som ska fira på ett eller annat sätt får en glad alla hjärtans dag!


//Jessie

Mooniq
2/14/20, 3:22 PM
#10

Jag firar inte nån tradition speciellt hårt. Och jag tillhör nog de lite tråkiga som bara ser komersen i handeln för att det är halloween, jul, Valentine, påsk etc. 

Men idag har jag hoppat över matskaklarna och ätit en gofika hos brorsan 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Lillyrod
2/14/20, 5:21 PM
#11

Jag firar inte. Ibland när folk tjatar så säger jag att jag inte är amerikan. 

Har ingen att fira med men det har inte blivit något firande även när det funnits 🙂

JMW
2/14/20, 7:26 PM
#12

En fundering bara. "Firar" man Alla hjärtans dag? I mina öron låter det lite konstigt.

Soligajag1
2/15/20, 7:18 AM
#13

# 12 Nej , jag tycker inte man firar , utan man bestämmer själv hur man gör , partner emellan . Mina barn ritade var sin teckning till mig på dagis , det va säkert dagis personalen som hade det så.

HH 🙂

Annons:
JMW
2/15/20, 8:29 AM
#14

#13 Visst bestämmer man själv men jag menade ordet fira. Man firar att någon fyller år men just att "fira" Alla hjärtans dag tänkte jag på. 
Äsch strunt i det.

Soligajag1
2/15/20, 8:43 AM
#15

#14 Okej 😀 Förstår! Inget som jag direkt associerar med Fira 🎉 He he . . 😀 https://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_hj%C3%A4rtans_dag Detta är från Wikipedia

HH 🙂

Fridaaaa
2/15/20, 12:07 PM
#16

När jag kom hem från jobbet går vid 22.30 hade han köpt en hjärtformad ask med choklad också ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2/15/20, 12:09 PM
#17

#16 Så gulligt 😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: