Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 425 ggr
Maria
2020-02-11 06:38

Godmorgon tisdag 11 februari

Godmorgon på er.

Det blåser fortfarande ordentligt och är tre plusgrader.

Hoppas ni får en fin tisdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2020-02-11 07:23
#1

God morgon

Dotterns ögon op som skulle ha varit idag blev inställd för att doktor är sjuk.

Det får bli brödbak istället.

Men först ska hunden ut.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
2020-02-11 07:33
#2

God morgon. En plusgrad ute. Det är tisdag och som vanligt ska vi åka och handla. Hoppas på att inga fler träd blåst ner över vägen under natten. Natten till igår blåste två träd ner, och min stackars granne som jobbar konstiga tider måste ha stått med yxa mitt i natten för att röja sig hjälpligt fram. I går på dagen var maken ute och gjorde en bättre röjning, så har det inte ramlat något mer så är vägen farbar i alla fall.

aggeelin
2020-02-11 07:41
#3

Godmorgon! Här är det fyra grader varmt och blåsigt. Vilken vinter! Den är som sommaren -18 som bara höll på, samma väder varje dag. Idag har vi "mingelfika" på jobbet. Vi bjuder in studenterna att fika med oss. Det brukar vara få som kommer de gånger vi försökt. Jag har bakat en "semlakladdkaka".

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2020-02-11 08:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon. Brr . . Kallt ute , men ska ta en promenad till jobbet . Så vaknar jag till liv. 😀 Funderar på att baka en tårtbotten till Fredag , ska kolla på Ica vad man ha på tårta 🎂 n. Det är ju ’alla hjärtans dag ’ ❤️ på Fredag . Brukar ni baka något till Alla 💖 Hjärtans Dag ? Ha en fin Tisdag . 😀 Ps. Ev någon av dessa tårtor. .

HH 🙂

aggeelin
2020-02-11 10:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kaka till mingelfika! Å så fina kakor! Brukar inte baka något men en semlatårta som dem jag gjort idag kan jag tänka mig att göra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2020-02-11 10:51
#6

Så gott

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
wildfire
2020-02-11 17:01
#7

God eftermiddag 🙂

Ja fy den där stormen den ställde till det den för många, så mycket skada och förödelse, översvämningar med mera  😕 jag skulle vara i Hanoi nu men inställda flyg via München där vi skulle ha ett möte innan satte stopp så allt flyttas fram. Hoppas stormen ger sig men än tycks den inte vara helt klar runt om i Europa.

Alla hjärtans dag,  den gör jag gärna lite speciell med bak och matlagning samt lite mys omkring det tycker jag är så härligt för både människor och djur 🐱❤️

Ha en fortsatt fin dag på er alla och hoppas ni inte drabbats alltför hårt av stormen 🌺

aggeelin
2020-02-11 18:30
#8

#6 Ja den där kakan blev mycket god!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: