Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 276 ggr
Maria
2020-02-10 06:09

Godmorgon måndag 10 februari

Godmorgon på er denna blåsiga måndag morgon. Det har blåst i natt så det har knakat i vår lilla platta kåk men det verkar som det avtagit lite nu.

Hoppas ni får en fin måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-02-10 06:22
#1

God morgon. Fyra plusgrader och det regnar och blåser fortfarande, men inte lika mycket som igår. Är tacksam för att ingen av oss behöver ge sig iväg förrän det ljusnat, för jag tror det kan ligga en hel del skräp på vägen.

Soligajag1
2020-02-10 06:57
#2

Godmorgon !  

Har inte hört någon blåst men men, , , kanske blåst här med.  

Ha en fin Måndag . Nu till jobbet . 🙂

HH 🙂

Mooniq
2020-02-10 07:04
#3

Mårning. Det blåste rejält igår men inatt så lugnade det sig och jag som riktigt gott. En slömorgon och sen i väg till jobbet kl 12.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2020-02-10 07:06
#4

Det blåste rejält på väg till bilen och jösses vad lite folk det var ute. Nästan inga bilar och ganska tomt här på Sahlgrenska.

Jag gissar att det är sportlovet som hägrar😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2020-02-10 07:32
#5

# 4 Ok , är det sportlov hos er nu ? Här i Västerås är det v44. Ingen snö ⛄️ tråkigt för barnen .

HH 🙂

aggeelin
2020-02-10 08:02
#6

Godmorgon! Här är det ett otrevligt blåsväder därute. Usch. Svårcyklat är det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
JMW
2020-02-10 08:02
#7

#5 Men! v44?? Det var väl höstlovet? 😉

Här är sportlovet nästa vecka.

MonicaLagerquist
2020-02-10 09:15
#8

God morgon

Trött och lite sliten efter en heldag på kattutställning. Blev hämtad vid sex på morgonen och kom hem 13 timmar senare.

Idag ska jag ta rätt på sakerna efter utställningen.Tvätta och fixa lite.

Ikväll är det möte nere på svärmors boende.

Ha en skön måndag.

Stolt ägare till fem La permer

flocken
2020-02-10 13:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Sjukskriven denna vecka oxå. Idag åkte jag till en god vän/kund för att gå ut med hundarna. En trevlig äldre herre 76 år. Vi hörs flera gånger /vecka. Han började som en kund o har utvecklats till en livslång vänskap. Vi gick 5 km o hundarna sprang säkert 1,5 mil. Stegräknare på hund? Nu blir det vila.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2020-02-10 15:05
#10

# 7 Ha ha . . Såklart , såg fel , Det är nu snart , i slutet på Februari och början på Mars här , i Västmanland, vecka 9.

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: