Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 331 ggr
Maria
2020-02-06 06:52

Godmorgon torsdag 6 februari

Godmorgon på er.

Idag har vi 5 plusgrader så det varierar kan man säga.

Hoppas ni alla får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-02-06 06:58
#1

God morgon. Två plusgrader och snön smälter. Nu är det blött och lera överallt igen. Suck. Adam är nu utan smärtstillande och mår fortsatt bra. Det känns skönt, men jag önskar att jag kunde förstå vad det är som triggar attackerna, så kanske de kan undvikas i framtiden.

Maria
2020-02-06 07:05
#2

#1 Hoppas han fortsätter att må bra.

Läste precis att Kirk Douglas är död. Han blev 103 år. Jisses vilken krutgubbe.

Bäst minns jag honom i Spartacus. Vi fick gå och se filmen med skolan när jag gick i högstadiet och jag tyckte den var så bra då.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2020-02-06 07:31
#3

Mårning. 5 plus ute. Lat morgon och sen jobba kl 12. 

Maria - jag minns oxå att vi såg Spartacus när jag gick i skolan. 103 år är otroligt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
2020-02-06 07:45
#4

103 år är verkligen en aktningsvärd ålder. Jisses.

aggeelin
2020-02-06 07:45
#5

Godmorgon! Ja nu är det mildgrader igen, fast fuktig luft, så kallt känns det. Oj! 103 år, ja det är en hög ålder. Min moster dog i förrgår och hon blev 92. Det är många i släkten som blivit just 92. Förutom min pappas farbror som blev 101 år.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2020-02-06 07:50
#6

#5 Beklagar. 92 år är en hög ålder, jösses.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2020-02-06 15:32
#7

God eftermiddag Mannen har gjort öl,själv har jag bakstmatbröd. Nu ner till svärmor

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2020-02-06 15:46
#8

Läste precis att Ola Magnell har avlidit.😕 Jag var och lyssnade och t.om pratade med honom för ett par år sedan. Jag har alltid gillat hans musik.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lillyrod
2020-02-07 18:33
#9

Det känns som om det är många som "försvinner" just nu. Såna som alltid har funnits där. Det är lite läskigt.

Min mamma har fyllt 99 år. Hon har velat ge upp sedan pappa gick bort för 7 år sedan. Nu sa jag till henne att du kan ju inte ge upp nu när du är så nära. Då skrattade hon. Helt klar men kroppen är slut. Värk, nästan blind och hör knappt inget alls. Envis som synden. Ingen hemtjänst och bor kvar i sin 3a med täppa. Jag sköter räkningarna och min dotter resten som hon vill ha hjälp med. Typ handla, låna ljudböcker och greja hemma.

Upp till toppen
Annons: