Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 261 ggr
Maria
2020-01-29 06:16

Godmorgon onsdag 29 januari

Godmorgon på er denna dagen mitt i veckan. Vi har 5 grader ute och det verkar vara uppehåll.

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2020-01-29 06:42
#1

God morgon. Tre plusgrader ute, och regnet smattrar på taket. Idag ska jag hålla mig inomhus.

Maria
2020-01-29 07:06
#2

Så nu sitter jag vid mitt skrivbord och sjukhuset håller delvis på att vakna. En stor del har ju varit aktiv hela natten men det känns alltid ganska lugnt så här på morgonen.

Hissarna är fulla av människor i det så kallade skiftbytet. En del trötta efter en lång natt och lika många som kommer för att starta upp nya dagen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2020-01-29 07:44
#3

Godmorgon! Jag är glad att jag inte behöver vara så tidig på jobbet. Är på väg nu och idag kommer jag att träffa termin 1 som började förra måndagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2020-01-29 07:56
#4

Mårning. En slö morgon och sen i väg till jobbet kl 11. 3 plus och uppehåll.. och .. nästan vindstilla så nu finns det stor risk för en promenad om en stund 🙂 Men först lite kaffe o tv.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Leifsdotra
2020-01-29 08:16
#5

Godmorgon! Snöslask och moddiga vägar första milen till jobbet. Väl framme på jobbet (knappt 3 mil hemifrån) är det regnigt och blött istället. Känns som att det är stor risk att februrari blir en snöslaskmånad utifrån, men jag hoppas jag har fel.

MonicaLagerquist
2020-01-29 09:49
#6

God förmiddag

Sovit dåligt i natt så därför tog jag mig lite sovmorgon

Nu är det dags att raska på dagen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: