Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 605 ggr
Maria
1/28/20, 6:11 AM

Godmorgon tisdag 28 januari

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg.

Jag ska till vårdcentralen och träffa en läkare. De ringde häromdagen och ville prata om mina provsvar som inte riktigt var OK.

Hoppas ni alla får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
1/28/20, 6:45 AM
#1

Godmorgon 😀 Tisdag och jobb hela dagen ! Sen hem och ta det lugnt , kanske baka en kaka till Loppis. Ha en mysig Tisdag ! #0 Lycka till hos Dr:n. 😀

HH 🙂

Ljungåsen
1/28/20, 7:04 AM
#2

God morgon. Fyra plusgrader ute. Det är tisdag, så vi ska åka och handla och besöka mina gamla föräldrar, som vi gör varje tisdag. #0 Hoppas det går bra hos doktorn och att du inte får alltför dåliga nyheter!

aggeelin
1/28/20, 7:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Tidig morgon i vintermörkret. På vintern tycker jag om mörkret. På brödbiten har jag groddar av rädisfrö. Gott! #0 håller tummarna för läkarbesöket!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/28/20, 7:25 AM
#4

Jag blir tokig på Västtrafiks vägplanerare på nätet. Hittar ingenting. Förr var sidan så lätt att hitta i. Jag har suttit i telefonkö länge nu men äntligen fick jag hjälp.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
1/28/20, 8:08 AM
#5

God morgon

Ja groddar är gott. Jag satte ärtfrön häromdagen för att få ärtskott.

Syjobb idag så snart jag varit ute med hunden.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
1/28/20, 9:46 AM
#6

Så många katter jag mötte i mörkret när jag gick till bussen. Här vimlar av utekatter. Jag blir så ledsen 😔

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
1/28/20, 10:41 AM
#7

#6 Så trist med alla katter som ränner omkring överallt.

Här i byn har vi även problem med hundar som rymmer titt som tätt och springer runt och skrämmer folk och fä.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
1/28/20, 10:54 AM
#8

#7 Oj då.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
1/28/20, 11:45 AM
#9

Nu är jag äntligen hemma. Det blev en kroppslig undersökning och blodprover igen. Ska dessutom samla dygnsurin så jag fick med mig en dunke haha😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: