Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 602 ggr
Maria
1/26/20, 7:16 AM

Godmorgon söndag 26 januari

Godmorgon på er. Hoppas att ni sovit gott.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/26/20, 7:21 AM
#1

God morgon. Fyra plusgrader ute, och än så länge alldeles mörkt. Vi är vakna allihop, förutom sonen (barnbarnens pappa). Tjockpannkakan är i ugnen så snart blir det frukost. Barnbarnen brukar alltid få just tjockpannkaka till frukost när de sovit över.

Mooniq
1/26/20, 8:18 AM
#2

Mårning. Grått o blött ute och det blåser.. som vanligt.. Blir nog en lat dag, tror jag. 

#1 Ljungåsen - gott med tjockpannkaka - tror jag ska härma dig - men jag kör ost o keso istället för mjöl.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
1/26/20, 8:45 AM
#3

God morgon

Sovit som en kratta och haft kramp i benen.Nåväl nu är jag uppe och sängkläderna går i maskin.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
1/26/20, 4:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Sitter nu på tåget på väg hem från Tällberg. Vi har haft en skön helg med god mat, prat och bastu. På bilden en fantastisk tulpanvas i annorlunda stil. Stoppa in tulpanerna när de är nyköpta, fyll på med lite vatten och sen trivs de där.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/26/20, 4:31 PM
#5

#4 Wow vilken häftigt idé. 

 Sonen och lille barnbarnet har åkt hem nu och det känns så tomt och tyst.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/26/20, 4:59 PM
#6

#5 Ja vilken idé! Ska köpa mig en sån skål. Det blir fint och katterna kan inte äta upp tulpanerna!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
1/26/20, 5:24 PM
#7

#6 Ja det är ju det där med katterna haha….😃

Jag har en helt ny laptop och en helt ny surfplatta. Vilken lyx. Det känns bara lite ovanligt att vänja sig vid nytt.

Surfplattan köpte min man i veckan och laptopen var vi iväg och köpte idag. Alltid skönt att ha sonen med för goda råd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
1/26/20, 9:01 PM
#8

#4 wow ! Verkligen en cool vas ! En sådan kan t.om ja ha , kissarna äter ju upp blommorna annars! Njuter av den lugna kvällen , 😀🌹 lyssnar på en bok !

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: