17 Dagens Hälsning

Godmorgon söndag 26 januari

2020-01-26 07:16 #0 av: Maria

Godmorgon på er.
Hoppas att ni sovit gott.

/Maria

Anmäl
2020-01-26 07:21 #1 av: Ljungåsen

God morgon.
Fyra plusgrader ute, och än så länge alldeles mörkt. Vi är vakna allihop, förutom sonen (barnbarnens pappa). Tjockpannkakan är i ugnen så snart blir det frukost. Barnbarnen brukar alltid få just tjockpannkaka till frukost när de sovit över.

Anmäl
2020-01-26 08:18 #2 av: Mooniq

Mårning. Grått o blött ute och det blåser.. som vanligt.. Blir nog en lat dag, tror jag. 

#1 Ljungåsen - gott med tjockpannkaka - tror jag ska härma dig - men jag kör ost o keso istället för mjöl. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2020-01-26 08:45 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Sovit som en kratta och haft kramp i benen.Nåväl nu är jag uppe och sängkläderna går i maskin.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2020-01-26 16:28 #4 av: aggeelin

Sitter nu på tåget på väg hem från Tällberg. Vi har haft en skön helg med god mat, prat och bastu.

På bilden en fantastisk tulpanvas i annorlunda stil. Stoppa in tulpanerna när de är nyköpta, fyll på med lite vatten och sen trivs de där.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2020-01-26 16:31 #5 av: Maria

#4 Wow vilken häftigt idé. 

Sonen och lille barnbarnet har åkt hem nu och det känns så tomt och tyst.

/Maria

Anmäl
2020-01-26 16:59 #6 av: aggeelin

#5 Ja vilken idé! Ska köpa mig en sån skål. Det blir fint och katterna kan inte äta upp tulpanerna!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2020-01-26 17:24 #7 av: Maria

#6 Ja det är ju det där med katterna haha....Skrattar

Jag har en helt ny laptop och en helt ny surfplatta. Vilken lyx. Det känns bara lite ovanligt att vänja sig vid nytt.

Surfplattan köpte min man i veckan och laptopen var vi iväg och köpte idag. Alltid skönt att ha sonen med för goda råd.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.