Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 21384 ggr
Maria
1/25/20, 7:04 AM

Godmorgon lördag 25 januari

Godmorgon på er.

Hoppas ni alla får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/25/20, 7:16 AM
#1

God morgon. Två plusgrader ute. I eftermiddag kommer sonen och barnbarnen och hälsar på, och sover över till imorgon. Det ska bli jättekul att träffa dem.

Maria
1/25/20, 7:17 AM
#2

#1 Ungefär som här😉 fast vi har ett barnbarn.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
1/25/20, 7:38 AM
#3

God morgon

Här har mannen just åkt iväg för att jagaa.

Själv funderar jag på om jag har fler ögonhår på fel ställe inne i ögat eller om det är ett sår efter de strån som plockades bort igår,

Nåväl det lär visa sig.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
1/25/20, 7:56 AM
#4

Godmorgon 😀 Det blir en vilodag , har feber och ont i kroppen. #1,2 Ha det så trevligt med barnbarnen . 😀

HH 🙂

aggeelin
1/25/20, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God middag! Sitter på tåget på väg till Tällberg! Vi ska, några kompisar, bo på 'spa' och äta gott. Börjar med "afternoon the" när vii konkret fram.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

wildfire
1/25/20, 4:34 PM
#6

God Eftermiddag !

#5 Vad härligt det låter då är ni i mina krokar för jag bor i Leksand 😃 Hoppas ni får en härlig vistelse i underbara Tällberg som är så vackert och fina hotell  😎

Lite kyligt här, det bet lite i kinderna i förmiddags när jag var ute och gick.

Var till vet i tisdags med Walter som haft nysningar för sig som om han vill få bort något ur nosen och röntgen visade att något sitter i vänster så vi ska tillbaka till Rättvik och spola rent på tisdag igen.

Pigg och kry är han men han hade en hemsk snuva i höstas så det kan vara sekret eller något han fått upp i nosen det kunde dom inte avgöra från röntgenplåtarna men inga problem med andning eller lungor och nu är nysningarna bättre så förhoppningsvis har det gett med sig men det där får vi se hur det är på tisdag och har han tur slipper han sövas ner och vad det än är som satt där har gett vika.

Önskar er alla en fortsatt fin Lördag 🐱

Annons:
Mooniq
1/25/20, 6:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Gokväll Det blev en heldag i Lysekil idag. Lite foto, ett möte angående Lysekils järnväg med bra föreläsare och fika hos kompisar. Foto från Pinnevik med siluett av Frifararen som är en gammal strandad båt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
5/5/20, 8:59 PM
#8

#7 Vackert foto.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
5/5/20, 9:24 PM
#9

#7 å såå fint!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: