Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 660 ggr
Maria
1/24/20, 6:09 AM

Godmorgon fredag 24 januari

Godmorgon på er.

Äntligen fredag😃 Jag ska klippa mig efter jobbet. Försöka klippa upp håret lite så att det inte blir så platt.

Ha en härlig fredag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/24/20, 6:37 AM
#1

God morgon. Fem plusgrader ute. Idag ska jag och maken för första gången i livet göra ostkaka. Ostkakan har varit min pappas paradgren, men eftersom han närmar sig nittio så tycker han att det är dags för mig att ta över. Receptet kommer ursprungligen från Linköpings ostkaksbageri, och ostkakan brukar bli fantastisk när pappa gör den. Jag hoppas jag kan göra receptet rättvisa.

JMW
1/24/20, 6:43 AM
#2

Morrn morrn!
Hela 7 grader ute.  Ostkaka som är så gott! Jag brukar köpa Frödinge ostkaka ibland.

Maria
1/24/20, 7:14 AM
#3

#1 Du får gärna dela med dig av receptet såvida det inte är en familjehemlighet😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
1/24/20, 7:16 AM
#4

#2 Jag älskar pappas ostkaka. Frödinges har jag ätit någon enstaka gång, och även om den är helt okej så smakar den inte riktig ostkaka för mig. Jag är bortskämd. #3 Vi får se om jag får ordning på den först.

MonicaLagerquist
1/24/20, 7:48 AM
#5

God morgon

Ostkaka som är så gott.Både hemgjord och köpt.Med vispad grädde och bär.

Sitter och väntar på att ögonakuten ska ringa mig och berätta att jag får komma in och få hjälp idag.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
1/24/20, 7:57 AM
#6

#5 Jag äter min med ovispad grädde och jordgubbssylt. Hoppas ögonakuten tar emot dig!

Annons:
monstermash
1/24/20, 8:31 AM
#7

Den här förkylningen suger musten ur mig så idag får det räcka med allt hundrelaterat 😓

MonicaLagerquist
1/24/20, 11:32 AM
#8

Efter tjat fick jag en tid idag på ögonakuten.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: