Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 406 ggr
MonicaLagerquist
2020-01-20 07:33

God morgon Måndag 20 januari

God morgon

Ny vecka nya chanser.

Ha en skön dag

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Ljungåsen
2020-01-20 07:57
#1

God morgon. Minusgraderna är borta och det är återigen plusgrader ute. Visserligen bara två, men i alla fall. Det här geggiga vädret är supertrist.

Soligajag1
2020-01-20 08:13
#2

Godmorgon 😀 Måndag och ska jobba , baka bullar och ett möte på eftermiddagen / jag fixar kaffe / te . Ha en fin dag ! 😀

HH 🙂

JMW
2020-01-20 08:28
#3

Morrn!
Några minus under natt/morgon och nu över nollan. Två grader här också men jag kan inte säja att det är geggigt. Det är faktiskt torrt och fint. Funderar på att gå ut och samla in lite löv senare idag. Hann ju inte med allt i höstas. 

Först några timmar i arbetsrummet.

Ljungåsen
2020-01-20 09:06
#4

#3 Lite avundsjuk är jag faktiskt. Det hade varit betydligt mer uthärdligt med den här sortens väder om det inte varit gegga precis överallt. Grusvägen hit är mer en lerväg med pölar, för vattnet rinner inte undan. Marken är liksom mättad och klarar inte av att ta emot mer vatten. Våra bilar ser ut som de rullat sig i lera. Gräsmattan utanför huset är mjuk och hal och klafsar när man går på den. Ja ja, någon gång kommer det väl torka upp.

Mooniq
2020-01-20 10:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#5

Mårning. eller go förmiddag kanske. Jag har städat och tvättat och snart är det dax att åka till jobbet igen. 

igår var en otroligt vacker dag och jag och en kompis tog en rejäl promenad runt Strömstad. Vindstilla och solsken. Hopp om våren. Jag hittade Hyacinter som någon parkerat i en gräsmatta och de blommar snart.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

wildfire
2020-01-20 10:58
#6

God förmiddag !

#5 Underbara bilder och vilken vacker hund 🐶

Två minus i morse nu "geggar" det här också igen.

I morgon ska jag med min yngsta katt till vet, nyser en del men inget snorigt eller färgat ,rinner i ögat vid nysningarna men ingen feber 37,8 så troligen han han fått nåt i nosen som stör.Pigg och glad annars,äter och leker men i höstas hade han en rejäl nästäppa så pass så han andades med munnen och vi åkte in akut för det såg ut som andnöd så helt klart oroas jag att det kan vara på gång igen men vi får se och förhoppningsvis är det nåt väldigt enkelt. Han mår ju bra annars och allmäntillståndet är precis som vanligt men han nyser som om han försöker få bort något,grässtrå kan dom få men han är innekatt fast med det väder vi har nu dras både grus och gräs in.

Ha en fortsatt fin dag 🙂

Annons:
Soligajag1
2020-01-20 11:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

# 5 Vilken fin hund , gillar schäfrar ! 😀 Tog en promenad i det fina vädret till jobbet , sitter o väntar medans brödet jäser ! 😀 Tar en kopp ☕️ kaffe . Önskar er alla en fin fortsättning på Måndagen ! Bullar kommer snart .

HH 🙂

Ljungåsen
2020-01-20 13:42
#8

#5 Vackra bilder! Det var tur att de andra kommenterat bilderna, för de syntes inte alls i Chrome (som är den läsare jag brukar använda på min surfplatta). Nu i Firefox syns de alldeles utmärkt. #6 Hoppas det går bra för kisse hos veterinären, och att det är någonting enkelt som går lätt att fixa. Själv blir jag alltid väldigt nervös innan veterinärbesök. Jag har en tendens att tro det värsta, jämt. Inte en helt bra egenskap. #7 Fina bullar! De ser jättegoda ut.

Soligajag1
2020-01-20 14:19
#9

# 8 Tackar! Jag kommer inte heller in via Crome , ska testa via Firefox ! Nu hemåt ! 😀🌹

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: