Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 469 ggr
Maria
1/18/20, 7:34 AM

Godmorgon lördag 18 januari

Godmorgon på er.

Idag ska vi veckohandla som vanligt är det tänkt. Det låter inte som det regnar nu i alla fall. Det regnade så igår kväll.

Ha en skön lördag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/18/20, 7:50 AM
#1

God morgon. Fem plusgrader ute. I morse var det full kalabalik när marsvinen fick sina frukostgrönsaker. De är alla mycket mer morgonpigga än vad jag är, och sprang runt och tjöt hysteriskt i väntan på mat. Nu är det tyst och lugnt. Jag dricker kaffe, lyssnar på radio och försöker vakna.

MonicaLagerquist
1/18/20, 8:43 AM
#2

God morgon

Tre plusgarder men inger regn ännu. Har inga direkta planer för dagen. Hoppas på att sonen som ska hjälpa mig med datorn dyker upp.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
1/18/20, 11:51 AM
#3

Godmorgon! Fuktigt och för januari varmt ute. Småstädar inte och försöker göra hemmet presentabelt. Vi ska ha gäster ikväll; äta gott och spela spel.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1/18/20, 11:57 AM
#4

Idag är det 40 år sedan Tjjörnbron rasade eller snarare Almöbron.

Vi kunde se det från trädgården på sommarstugan och det kändes så overkligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
1/18/20, 12:41 PM
#5

#4 GP har en lång artikel om olyckan, med många gamla bilder. Jag tror inte den är låst. https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/herregud-det-%C3%A4r-n%C3%A5gon-som-k%C3%B6rt-%C3%B6ver-kanten-1.22768689

Maria
1/18/20, 1:18 PM
#6

#5 Tyvärr är det en låst artikel.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/18/20, 2:30 PM
#7

#6 Så trist. Det brukar stå rätt tydligt om en artikel är låst, men på den stod det ingenting. Expressen har också en artikel, men inte med lika bra bilder. https://www.expressen.se/gt/atta-korde-ner-i-djupet-och-dog/

Upp till toppen
Annons: