Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 370 ggr
Maria
1/16/20, 6:07 AM

Godmorgon torsdag 16 januari

Godmorgon på er.

Jag ska iväg och vara sådan där testpatient för blivande läkare igen. De går läkarprogrammet termin 7 tror jag det är.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/16/20, 6:57 AM
#1

God morgon. Fem plusgrader ute. Jag vill gärna att det blir åtminstone en kortare tid med minusgrader, för jag behöver frosta av frysboxen. Och grusvägen hit är nu så mjuk och geggig att den verkligen skulle må bra av en period med minusgrader. Var är min vinter? #0 Ha så trevligt som testpatient!

Maria
1/16/20, 7:19 AM
#2

Sitter på Sahlgrenska redan. Ska inte vara på neurologen förrän kl.8 men jag fick skjuts med min man och det säger man ju inte nej till 😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
1/16/20, 7:33 AM
#3

Godmorgon 😀 Mörkt som i natta ute , 7+ ute . . Var är vintern ? Jag börjar halv 12 , så jag gick Till tvättstugan 06,57 men jag hade fel på dag , det är imorgon jag ska tvätta. Fredag den 17 :e ,kl 07.00 . # 0 Lycka till ! 😀

HH 🙂

aggeelin
1/16/20, 7:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Sju grader varmt denna märkliga vinter! Jag som tycker om mörker, sitter vid köksbordet och suger åt mig energi från ljusen. Idag ska jag vara seminarieledare; arbetsterapi för barn- ungdomar med fysisk funktionsnedsättning. Det brukar vara en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1/16/20, 7:55 AM
#5

God morgon

Börjat dagen med att sortera tvätt och kört igång första maskinen. Det lär bli minst två till under dagen.

För övrigt är det lite pyssel inne som står på att göra listan.

Ha en skön dag.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
1/16/20, 4:17 PM
#6

God Eftermiddag !

7 grader här och jag såg på grannens grusgång att ogräset vuxit upp och för drygt en vecka sedan läste jag om en skogvaktare en bit härifrån som hittat  färska kantareller nu i Januari . En konstig vinter vi fått.

Ha en fortsatt fin dag på er 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: