Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 621 ggr
Maria
1/15/20, 6:49 AM

Godmorgon onsdag 15 januari

Godmorgon på er.

Vi har hela 8 grader ute och inte regnar det heller. Vi får se vad som sker under dagen.

Han en bra onsdag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
1/15/20, 7:18 AM
#1

God morgon. Även här är det åtta plusgrader, och det blåser som sjutton. SMHI har gått ut med klass 1- varning just för blåsten. Hoppas inga träd blåser ner över vägen. Det har hänt förr.

JMW
1/15/20, 7:30 AM
#2

Morrn!
Sovit som en kratta då blåsten väckte mig många gånger. Jag har ju sovrumsfönstret lite öppet så det hörs ganska bra. 
Dryga 11 grader ute vilket ju är helt uppåt väggarna men jag tycker den här vintern hittills varit toppen. Ingen skottning som tar en massa tid och det behövs inte eldas lika intensivt som en normal vinter. Går inte åt så mycket ved.

aggeelin
1/15/20, 7:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Å så det blåser! Och tio grader varmt i januari hör inte till årstiden tänker jag. Jag har haft två tiotimmarsdagar på jobbet och tänker mig en kortare dag idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1/15/20, 7:47 AM
#4

#2 Ja det finns ju fördelar. Ingen snöskottning, ingen galen halka som förra året och elen blir billigare .

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
1/15/20, 8:16 AM
#5

God morgon

Idag fyller min näst yngste son 33 år. Han har bakat en choklad tårta.Några av ungarna kommer hit ikväll för att fira William.

Tio grader varmt ute och det blåser massor.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
1/15/20, 8:46 AM
#6

Mojjonen !

8 grader här med, inte klokt för årstiden 😮rena rama Bakvänt land,  minns ni den där låten som man hörde så ofta som barn och den är lika go och rolig  nu som då 😃

Ha en fin dag 🙂

Annons:
Lillyrod
1/15/20, 6:06 PM
#7

11.5 som mest i Kalmar idag. Inte dumt alls. Jag vart svettig med jacka på trots hård blåst och lite regnstänk. 🙂

[[eskils_]]
1/15/20, 7:28 PM
#8

Flera plusgrader i 08-land idag också. Skönt och som sagts i #4, billigt och bekvämt. 🙂

Upp till toppen
Annons: