Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 518 ggr
MonicaLagerquist
12/31/19, 8:19 AM

2019

Hur har ditt 2019 varit? Är du nöjd med året eller vill du helst bara glömma det och gå vidare in i 2020?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
12/31/19, 8:43 AM
#1

Jag har varit mycket sjuk och med det sjukskrivning i omgångar men jag är ändå nöjd med året. Mycket annat bra har hänt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
12/31/19, 9:44 AM
#2

Det har varit ett bra år, köpte min elcykel i somras och det är nog den bästa självpresenten på många år, tror jag. Har flyttat runt lite och tror nu att jag ska bo h är ett tag. Trivs. Jobbar över nyår -vilket är helt ok med mig.

Längtar till våren och ljuset. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
12/31/19, 10:36 AM
#3

Har varit ett underbart år på många sätt . 😀🥰 Hittat ’mig själv’ 😀🌹på nytt och har börjat med en livsförändring . Sedan får vi se var det slutar .😀

HH 🙂

citytjejen
12/31/19, 11:33 AM
#4

2019 har varit ett av mina sämsta år här i livet. Mamma gick bort i januari så det blev en jättejobbig och tuff start på året. Men tiden läker ju och nu mår jag bra och har kommit igenom det jobbiga och jag ser fram emot ett nytt och BRA 2020.

Gott nytt år önskar jag alla här!❤️🙂

/Christina

Ljungåsen
12/31/19, 11:38 AM
#5

Första halvan av året var dålig. Jag förlorade två av mina marsvin, och hade en tredje som var jättesjuk i flera månader. När han blev frisk vände det, och andra halvan av året har varit bra.

MonicaLagerquist
12/31/19, 12:17 PM
#6

Mitt år har väl varit både ris och ros.

Vi har rest en del och det har varit mycket trevligt.

Så skönt att ha svärmor på nära håll och att hon trivs så bra på boendet.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tarotstollan
12/31/19, 9:22 PM
#7

Det kunde ha varit bättre men jag andas fortfarande.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flisan708
1/1/20, 12:46 AM
#8

Det har varit ett tufft år och jag hoppas 2020 blir bättre.

wildfire
1/1/20, 4:59 PM
#9

Jag måste säga att jag är helnöjd med 2019 för det var ett år som jag inte hade väntat mig alls och jag som var så sjuk av sköldkörtel samt utbrändhet  under många år trodde inte jag skulle kunna jobba igen men hur det är så har jag ett jobb som kräver resor runt om i Europa ett par tre gånger i månaden men även  distansarbete  så jag känner mig mer än nöjd över att ha fått min styrka och liv tillbaka. Jag är ingen ungdom blir 54 snart så det här var verkligen något att känna sig glad och tacksam för och jag mår hur himla bra som helst.

Sorg har det också vart med bortgångna både katt ,släkt och vänner men det är livets gång och jag kan bara känna att 2019 satte ny fart på mitt liv så ja jag känner mig oerhört nöjd och ser fram mot ett nytt år med nya äventyr  mer jobbresor och glädje för jag älskar verkligen mitt jobb   😎

Maria
1/1/20, 5:15 PM
#10

#9 Så roligt det låter🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: