Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 497 ggr
Maria
2019-12-13 06:39

Godmorgon fredag 13 december

Godmorgon på er denna Luciadag 2013

Har ni blivit lussade?😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
2019-12-13 06:42
#1

Godmorgon denna Luciadag 2019. 😎

Jag har inte blivit lussad men ska strax gå upp till soffan och mysa vid teven.

Maria
2019-12-13 06:48
#2

Jag har också TV på och nyss var det ett Luciatåg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2019-12-13 06:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon. Inget lussande här heller. En plusgrad ute. Håller på med mina julbilder på marsvinen. Här är Adam och Pavel som önskar er alla en glad Lucia.

MonicaLagerquist
2019-12-13 08:34
#4

God morgon

Ingen lucia här.

Idag laddar vi för en lite strid. Svärmor måste byta säng till ett av boendetssängar.Det kommer hon inte att vilja men det är tyvärr nödvändigt.

För övrigt så försöker vi tänka positivt och gläds åt att vi har en underbar hund och att vi hoppas få ha honom kvar hos oss länge till.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-12-13 08:49
#5

Godmorgon! Jag har sett Lucia på jobbet enligt tradition. Nytt för i år är den ny lokal som i min smak var för opersonlig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-12-13 08:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Sterilt, stål och cement.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
2019-12-13 09:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon 😀💤 Trött än . . Ujujuj. . Detta jobb och dessa gäster är ’för’ mycket ibland ! 😱😂 Då måste jag gå in på lagret och räkna till tio och andas , 😀😊😛 sen rätta till leendet , ut i Cafet igen ! Idag har det varit Lucia på morgonen . Jag har sovmorgon ! Så skönt ! 😀🥰👌🏽 Ha en fin dag alla ! 😀

HH 🙂

Mooniq
2019-12-13 13:23
#8

Midda! en lat morgon, sen en rejäl promenad. Gick trögt idag, kroppen ville stanna kvar i soffan, men lite foton på en grå himmel och och några blöta träd så var jag plötsligt hemma igen. Nu njuter jag av ledigheten och börjar se slutet av den, börjar jobba nästa onsdag. 

Min ena bror fyller på söndag och jag har varit på Kahls kaffe och köpt några olika sorters kaffe till honom i småpaket och så gör jag Beef Jerky - det gillar han skarpt. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-12-13 14:27
#9

Nu är svärmors nya säng på plats.Det gick faktiskt smidigare än vad vi trott.Det gäller att trycka på rätt knappar.

Den är gratis.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
2019-12-14 20:19
#10

Kram Monica! Ta vara på tiden med fine Vic, håller tummarna för er! ❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2019-12-14 20:29
#11

Vi hoppas på att det är en godartad tumör och att vi får många år med Vic.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: