Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 597 ggr
Maria
12/10/19, 6:56 AM

Godmorgon tisdag 10 december

Godmorgon på er från ett kallt Göteborg med nästan fem minusgrader.

Hoppas ni får en bra dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
12/10/19, 6:58 AM
#1

God morgon. Fyra minusgrader ute, och den lilla snön som kom i går kväll ligger fortfarande kvar. Dagens planer innehåller att åka och handla mat, och sedan fortsätta med projekt marsvinsrummet.

JMW
12/10/19, 7:28 AM
#2

Morrn morrn!
Mörkt och 3 minusgrader. Lite snö kom under natten och det är tydligen väldans halt. Skönt att slippa ge sig ut på vägarna.

Mooniq
12/10/19, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mårning. 5 minus ute o frostigt, i övrigt barmark. Det blåser inte så idag ska jag sparka mig ut på en rejäl promenad. I övrigt inga måsten då jag har semester 1 vecka till. 

I lördags skickade jag en väderbild till svt och igår visades den på Sverige Idag -  Jag blev barnsligt glad - redaktionen får ju mängder av bilder så riktigt kul att de såg min bild bland övriga 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
12/10/19, 7:41 AM
#4

#3 Åh vad roligt. Grattis Mooniq. En väldigt vacker bild.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/10/19, 7:45 AM
#5

God morgon

Idag ska vi köra sonen in till Enköping och sen ska vi passa på att handla lite mat. Men först ska jag ringa veterinären och boka  en tid för hunden. Misstänker att han har ont i munnen eller i käken. Han piper till ibland.Hur som helst ska det kollas upp.

Det har snöat lite i natt Blä.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
12/10/19, 11:40 AM
#6

Sol och snö därute! Snart blir det milt och regn igen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
12/10/19, 8:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Idag va det fint och soligt ☀️ här ! Tog en promenad i solen ! Det knastrade under skorna ! Så mysigt ! 😀❤️ Sedan va jag till Biblan / fikade med ’gänget ’ . Löste Korsodet i våran dagstidning VLT , Skickade in lösningen / vinst : 25 triss lotter . 😀 Sen blev det bakning. Finska Julstjärnor , min bror beställde 20 st . Trevligt! 😀🥰

HH 🙂

Tarotstollan
12/11/19, 2:06 AM
#8

#7. Å, jag älskar dessa julstjärnor! De är verkligen goda!🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
12/11/19, 7:04 AM
#9

# Tack ! 😀 Ja , dem är goda !

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: