Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 350 ggr
JMW
12/6/19, 6:33 AM

Godmorgon fredag 6 december

God morgon denna blåsiga dag. Jag vaknade flera gånger inatt av blåsten.
Det är varmt med dryga 6 grader.

Annons:
Ljungåsen
12/6/19, 6:41 AM
#1

God morgon. Här är åtta (!) plusgrader, och det blåser som attans. Jag har sovit uselt inatt, oklart varför, så jag är trött. Ska dricka mer kaffe nu, och försöka vakna.

wildfire
12/6/19, 6:56 AM
#2

God Morgon !

Plusgrader här med,ser inte hur mycket för termometern har fuktat igen men blött är det och inte så mycket snö kvar.Blåst har det gjort så det ruskat i kåken men nu tycks det ha lugnat ner sig men jag tycker det är mysigt när det blåser 😎

Ha en fin Fredag 🙂

flocken
12/6/19, 6:57 AM
#3

Godmorgon Ja vilken blåst. Vaknade med ett ryck inatt av att det bara dånade. Min hals är fortfarande kass. Skönt med fredag även att jag jobbar till söndag morgon.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Åsa S
12/6/19, 8:11 AM
#4

Regnigt och mörkt här, första dagen på långledigt 5 dagar ska till sommarstugan i helgen + julmarknad i Arboga sedan vila ett par dagar innan jag ska jobba jättemycket inför jul som är rätt hektisk där jag jobbar

Maria
12/6/19, 8:35 AM
#5

Godmorgon på er.

Äntligen fredag eller?😉

Här är grått och nästan 9 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
12/6/19, 8:48 AM
#6

Tjohooo. Jag har fått smaken tillbaka efter drygt en vecka. Jag började bli lite orolig där faktiskt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
12/6/19, 8:53 AM
#7

#6 Härligt!!

Ljungåsen
12/6/19, 8:55 AM
#8

#6 Så bra! Det är så fruktansvärt tråkigt att äta när ingenting smakar någonting.

Soligajag1
12/6/19, 11:08 AM
#9

Go förmiddag . 
Nu har klockan tickat iväg , , 🙂 

Jag har bakat och bakat .  Det blev Saffrans biscotti , Lussebullar .  

Ska till syster min på Glögg och pysselkväll strax- 🙂 Det ska bli trevligt !! Ha en fin Fredag alla ., 🙂

#6 Härligt att smaklökarna  lagt sig tillrätta , igen!  🙂

HH 🙂

Maria
12/6/19, 11:12 AM
#10

#9 Så duktig du är

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/6/19, 12:03 PM
#11

God mitt på dagen!

Har fixat lite hemma ,varit ut med hunden och tvättat en tvätt.

Straxt blir det handboll på TV och sen ska vi ner till svärmor.

Maria-Skönt att du fått smaken tillbaka.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
12/6/19, 1:36 PM
#12

Midda! Blåser ute o 8plusgrader. Varit iväg o handlat presentkort för brorsans småtjejer till julklapp - jag har ingen aning om vad de önskar sig eller vilka storlekar/klädstil de gillar så det blir ett tråkigt presentkort men då får de köpa nåt de gillar. Tänkte köpa nått glittersmycke och lägga presentkorten i en liten låda så får de i alla fall nån liten gåva oxå. Mängder med folk ute, julstressen har startat. 

Ikväll blir det julbord med jobbet, det ser jag fram mot - lite småplock och tjöt o skratt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: