Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1068 ggr
Chokladbollmedsås
12/2/19, 7:09 AM

Godmorgon måndag 2 december

-18 brr,, hoppas alla får en bra dag.

Jag ska vila och mysa med mina katter.

Annons:
Maria
12/2/19, 7:22 AM
#1

Godmorgon på er. Här är minus tre grader.

Hoppas ni får en bra måndag.

#0 Minus 18 jösses. Var bor du då?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
12/2/19, 7:32 AM
#2

God morgon. Här är fem minusgrader och snön ligger fortfarande kvar. Det är otroligt vackert ute. Idag lyckades jag sova ända till klockan sex, så jag känner mig förhållandevis pigg. Stor skillnad mot igår, då jag vaknade vid fyra och inte kunde somna om.

Soligajag1
12/2/19, 7:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon, -6 grader , brr . . Kallt , jag tycker inte om vinter o kyla . 😱 # 0 Vila du och mys med kissarna . Kram 🥰

HH 🙂

Leifsdotra
12/2/19, 8:15 AM
#4

Kallt inne på kontoret också, arbetsgivaren drar nog ner värmen ordentligt på helgerna när det är folktomt och det är jubra. Men de skulle behöva dra på värmen igen tidigare så det är behagligare temperatur när vi personal dyker upp på måndag morgon! Nästa måndag får jag nog ta med torgvantarna så det går att skriva utan att fingrarna stelnar😕

Mooniq
12/2/19, 8:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Mårning. -6 och vindstilla. Lat start på dagen med kaffe och tv men snart dags för en promenad. I morgon blir det plusgrader igen enligt vädergudarna på tv. 🙂 

Nu har jag 2 veckor ledigt och ser fram mot det. Under de sista 3-4 åren har jag tagit 2 semesterveckor i december och det är ett underverk för mig. Jag avskyr nov- jan och alla vet ju vad som händer när man är ledig - tiden flyger iväg - så december är snart slut för min del - i januari börjar ljuset återvända - mest mentalt i början för det dröjer innan jag märker av ljusskillnaden morgon och kväll. 

Men ändå.. Det är snart januari ☀️😃

Dags att peta iväg en beställning på Ikea och få hem en köksö och en mindre o större köksbänk, så jag får lite arbetsyta och avlastningsyta.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
12/2/19, 9:14 AM
#6

# 5 Skönt med en lat start ! 😀☕️ skönt med semester! Njut!! Jag är på väg till pappa nu , vi fikar o myser ! Ha en fin Måndag! 😀🌹

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
12/2/19, 9:20 AM
#7

God morgon Vi har plus 23 grader nu på morgonen. Det verkar vara normal temp på morgonen så här års på morgonen. Vi ska straxt äta frukost och sen blir det en promenad bort till hamnen och fiskmatknaden. Sen blir det strand och hav. Ha en skön måndag.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
12/2/19, 10:43 AM
#8

Hmm, så beställde jag på Ikea med hemkörning.. och varorna kommer inte förrän 8 januari.. 😟 Jag hade allt hoppats på hemkörning inom 14 dagar, tji fick jag.. 

Den som väntar på något gott.. väntar alltid för länge.. 😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
12/2/19, 6:33 PM
#9

#8 Typiskt IKEA.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
12/2/19, 6:52 PM
#10

# 9 Håller nog med ! En kompis fick till och med hjälpa mig att sätta ihop badrumsskåpet ! Det fixade jag inte själv / konstiga beskrivningar oxå , eller så är det jag som inte förstår . 😌 Till slut va det klart !

HH 🙂

Lona
12/2/19, 7:26 PM
#11

#7, 23 grader låter perfekt!☀️

Jag flyttade "officiellt" igår, det kändes rätt kluvet. För första gången har jag inte sett fram emot att flytta - trots att jag egentligen inte vill bo kvar heller.
Det är en ganska knepig känsla att bo "hemma" igen. Jag har förstås sovit över hos mamma förr och varit rätt mycket hos henne men att bo här känns…skumt.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

aggeelin
12/2/19, 10:25 PM
#12

God kväll! Kall kväll men snart på väg mot mildgrader. Omväxlande väder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
12/3/19, 2:42 PM
#13

Trollet som startade denna tråd har fått skrivförbud.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
12/3/19, 3:00 PM
#14

Bra jobbat av trolljägare!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
12/3/19, 8:20 PM
#15

#13 Jag funderade just på vem som startat tråden

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: