Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 616 ggr
Maria
12/1/19, 11:09 AM

Besöka julmarknad?

Ska ni besöka någon julmarknad i år?

Jag tycker det brukar vara så spännande med folk som säljer hemlagat, pyssel, vackra saker och annat man normalt inte hittar i vanliga butiker.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
12/1/19, 11:27 AM
#1

Nej inte besökt någon
Upplever att vi inte har några bra här tyvärr

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
12/1/19, 11:31 AM
#2

För oss så blir det nog något besök på Frölunda torg där de alltid brukar vara en massa hantverkare men det går ju inte att jämföra med julmarknader mer ute på "landsbygden" och det är utomhus.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
12/1/19, 11:31 AM
#3

Förmodligen blir det julmarknaden i Gamla stan i Stockholm, jag hoppas att jag kan komma loss från allt här hemma och åka dit.

Annars lär det bli en sväng till stallet (Stora Holms säteri) när det är julmarknad där nästan helg.🙂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Carmarino
12/1/19, 11:34 AM
#4

Har redan varit på en julmarknad. Förmodligen blir det ytterligare en nästa helg.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

wildfire
12/1/19, 11:38 AM
#5

Var igår och ska gå idag igen för det är så mysigt sen blir det Gamla Stan och kanske nån mer om jag hinner med 🙂

JMW
12/1/19, 2:27 PM
#6

Jag var på en mindre i Ankarsrum förra söndagen. Det blir nog inte fler.

Annons:
citytjejen
12/1/19, 4:36 PM
#7

Nej, brukar inte göra det faktiskt. Förra året hamnade vi dock på en julmarknad i Prag vilket var mysigt!

/Christina

Leifsdotra
12/2/19, 7:43 AM
#8

Jag har inte varit på någon julmarknad som besökare och kommer inte att hinna med det heller tror jag. Däremot så stod jag och min man på julmarknad i lördags och sålde bl a charkuterier och lammskinn från gården. Jättetrevligt och lagom mycket folk, vi sålde lite mer än väntat. Jag gick en runda när marknaden precis öppnat och tittade på vad som fanns i de andra marknadsstånden, men köpte inget.

monstermash
12/22/19, 8:09 PM
#9

Jag besökte enbart jul på liseberg i år. Så mysigt.

Upp till toppen
Annons: