Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 891 ggr
Maria
12/1/19, 5:47 AM

Godmorgon söndag 1 december

Godmorgon på er denna första advent och första dagen i december🙂

Jag är vrålförkyld men man ska inte gnälla. Det hade varit värre om det kommit runt juledagarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
12/1/19, 6:14 AM
#1

God morgon. Sex minusgrader ute även idag. Vaknade av mig själv klockan fyra och har inte sovit sedan dess, oklart varför egentligen. Det blir så ibland. Om jag orkar ska jag plocka fram lite julpynt senare idag,så att vi kommer i adventsstämning. #0 Krya på dig! Förkylningar är ett elände.

wildfire
12/1/19, 6:25 AM
#2

God Morgon !

8 minus ute och det är så vackert med all snö.

Sov till 05 och det är inte likt mig alls som går upp varje morgon 02.30 så idag fick jag mig en riktig sovmorgon.

Krya på dig Maria.

Ha en fin dag och en underbar 1:a advent 🙂

Soligajag1
12/1/19, 7:17 AM
#3

Godmorgon! Söndag o 1:à Advent , Fixade ordning staken 😀 och tände första ljuset . Trevlig 1:à advent allihopa! # 0 Krya på dig , inte kul o va förkyld . ❤️

HH 🙂

JMW
12/1/19, 7:20 AM
#4

Godmorgon!
En kall första advent. Idag ska vi (kören) sjunga. Det blir så mysigt. Det blir i kyrkan som samtidigt ska återinvigas efter att ha varit stängd i över ett år. Biskopen kommer och "öppnar".

MonicaLagerquist
12/1/19, 9:36 AM
#5

God morgon 23 grader varmt och sol. Idag är alla affärer stängda.Men vi bunkrade vatten bröd och öl igår så vi ska nog överleva. Det fungerar dåligt att lägga upp bilder så det får ni vänta på tills vi kommer hem. Ha en skön söndag.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
12/1/19, 9:41 AM
#6

#5 Så härligt det låter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
12/1/19, 10:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#7

Mårning. 5-minus och vindstilla. Har gått min vända. Fint med all frost men jag längtar till ljusare tider. Men om 4 veckor vänder det.. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
12/1/19, 11:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Önskar en fin första advent!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
12/1/19, 11:30 AM
#9

God middag!

Helsikes natt. Knappt någon sömn. Zombie deluxe idag. Orkar ingenting. Sonen sov lika dåligt så massa gnäll. Aja, härliga söndag xD

Trevlig första advent!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
12/1/19, 11:36 AM
#10

Morning!
Åh, vad härligt Monica! Njuuut av värmen - och rätt skönt att allt är stängt kanske? Då "måste" man liksom ta det lugnt.🙂
Krya på dig, Maria!

Har hamnat i en ångestsvacka, inte så käckt mitt i packning och flytt men inte så mycket att göra åt. Bara flytten blir klar så mår jag förhoppningsvis bättre sen.

Ha en fin advent allihop!✨


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
12/1/19, 11:37 AM
#11

#10 Oj då. Hoppas att du snart känner dig bättre.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
12/1/19, 6:26 PM
#12

#10 Hoppas att flytten går bra och att ditt mående blir bättre.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
12/1/19, 11:47 PM
#13

#11 och #12, Tack så mycket!🌺
Jag vet ju att jag är sjuk men ändå är det lika jobbigt varje gång som jag inte klarar av saker.😕


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: