Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 778 ggr
Maria
2019-11-30 06:22

Godmorgon lördag 30 november

Godmorgon på er. Hoppas ni får en härlig lördag.

Här är 5 minusgrader och jag brukar sällan vara grinig men är det något som får mig ur balans så är det kyla haha😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
2019-11-30 06:41
#1

God morgon!
Vi har "bara"  -3.  Jag gillar inte heller kylan.

Ljungåsen
2019-11-30 06:42
#2

God morgon. Sex minusgrader ute, och snön som kom igår ligger fortfarande kvar. Eldar i kaminen för att hålla en någorlunda dräglig innetemperatur.

Soligajag1
2019-11-30 06:43
#3

Godmorgon! Här är det -3 , brr . . Gillar inte vintern . Idag ska vi åka till Stockholm på Shopping resa , 😀 Det ska bli trevligt ! Får klä sig varmt dock ! Är du ingen vinter människa heller , Maria ?

HH 🙂

Maria
2019-11-30 06:52
#4

#3 Nej jag är verkligen ingen vintermänniska. 

Jag tycker vintern är vacker att titta på när man är inomhus och man kan tända en brasa eller när man ser vackra bilder på TV t.ex😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-11-30 07:07
#5

#4 Jag håller med dig lite . Men igår kom första snön hit och jag tog en promenad , kände mig piggare trots att dem inte hade sandat så bra , man fick gå försiktigt .  Annars har det vart så grått och regnat att man bara vill va inne . Snön gör det ljusare . 🙂

HH 🙂

Ljungåsen
2019-11-30 07:14
#6

Jag tycker det är otroligt vackert med snön, och har mycket hellre kallt och snö än regn och lera. Det blir ljusare med snö, och jag blir gladare. Sen tycker jag inte om att frysa, så det gäller att elda ordentligt inne, och klä på sig ordentligt när jag går ut.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-30 09:28
#7

God morgon Sitter på golvet vid vår rumsdörr på hotellet och surfar.Enda stället där det är så bra mottagning att det fungerar att surfa. Nåväl vi är ju inte här för att surfa på nätet. Straxt dags för frukost och sen via den lokala mataffären för att köpa bröd till dagens strandlunch.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
2019-11-30 10:06
#8

Morning! Sol och kallt, riktigt fint ute. Hade det varit varmare inne så hade det varit ett fantastiskt väder. Nu…not so much. 😫


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

wildfire
2019-11-30 10:09
#9

God Förmiddag !

Kallt här och snö men jag gillar det skarpt, är så varm av mig så jag trivs med kyla. Tänk så olika vi är, har en väninna som fryser konstant medan jag är konstant varm så hon kurar inne medan jag går ut och försöker svalka av mig 😃

Solen skiner och det är en fin vinterdag,har tagit en promenad sen blir det julmarknad.

Önskar er en fin dag och ar advent 🙂

Mooniq
2019-11-30 15:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7
#10

Go kväll. Jobbat lite mycket sista tiden men idag hann jag med att gå ut en sväng innan skymmningen anfaller. Frostigt, vindstilla och en riktigt skön promenad.  Snart soffläge och grönsakssoppa. Jobbar i morgon igen och sen några dagar ledigt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-11-30 16:15
#11

#10 Vackra bilder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-11-30 16:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Stockholm by night ! 😀❤️

HH 🙂

Ljungåsen
2019-11-30 17:12
#13

#10 Fantastiska bilder, precis som vanligt. Idag hade jag svårt att välja en favorit, men kanske den med nyponen. Det är något speciellt med det rödaktiga ljuset i den bilden.

Annons:
Mooniq
2019-11-30 17:31
#14

#13 Ljungåsen. Tack. Solen var på väg ner och ljuset blir nästan rödaktig mot graniten. Spännande med olika ljus, tycker jag🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
2019-11-30 17:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#15

Godkväll. Vi är ute vid stugan. Alla gatlysen är borta = kolsvart. Hunnit med en långpromenad med hundarna. Glögg ute på altanen o varit m med när de satt upp julgranen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mooniq
2019-11-30 18:20
#16

#15 flocken. Härliga bilder

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-11-30 19:36
#17

#10  Så vackra foton!! 🙂

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: