Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 642 ggr
Fridaaaa
2019-11-22 07:42

God Morgon fredag 22 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Snart november med slut - vart har året tagit vägen?
På tisdag börjar sonen inskolning - spännande. 

Hoppas alla får en toppen fredag!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maria
2019-11-22 07:44
#1

Godmorgon på er från ett Göteborg i ösregn.

Idag kommer lille barnbarnet och stannar till söndag.❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2019-11-22 07:47
#2

#1 Åh vad roligt! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
2019-11-22 07:50
#3

Godmorgon! Ännu en riktig novemberdag väntar därute. November är den enda månaden som jag inte kan bli besviken på - den lever upp till sitt rykte. Förra året var den ovanligt solig och det var en bonus. I är den tydligen ovanligt solfattig men det har jag inte märkt. Jag är ju på jobbet hela dagarna.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ljungåsen
2019-11-22 08:05
#4

God morgon. Regn och fem plusgrader. #0 Hoppas sonen kommer trivas på sin förskola. Det är så väldigt viktigt att barnomsorgen fungerar för att resten av livet ska fungera. #1 Ha en trevlig helg med barnbarnet! Det är kul med barnbarn.

MonicaLagerquist
2019-11-22 08:58
#5

God morgon

Fredag igen. Veckorna bara susar förbi.Idag ska jag börja fundera på vad som behöver tvättas inför resan till Kap Verde.

Ha en skön dag.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-11-22 09:35
#6

#5 Kap Verde Låter så spännande. Hoppas vi får se många bilder😉

Jag läser på nyheterna om den försvunna flickan i Uddevalla och den lille pojken på Öland. Så fruktansvärt.😕

Jag hoppas innerligt att de hittar pojken snabbt och att flickan kommer tillrätta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-22 10:06
#7

Alltid lika jobbigt när någon försvinner,

Bilder från Kap verde lovar jag att ni ska få.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-11-22 10:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon ! 😀 Fredag morgon och jag har 🧺 tvättstugan, kom ner med boken i hörlurarna, la in tvätten och skulle precis vända mig om när något fick mig ur fattningen 😱 skrek till . . Det va en fastighets skötare som kom och skulle kolla om dörren ( som han bytt fungerade ) Han bad så mycket om ursäkt om han skrämde mig . . När ska jag bli ’mig själv’ igen . Kopplar av med kaffe ☕️ innan jag ska ner och hänga upp tvätten. 😀 Funderar på vilka Julgardiner jag ska ha . . Har ni satt upp några , än?

HH 🙂

[[eskils_]]
2019-11-22 10:50
#9

God morgon

#6 Hoppas också på ett lyckligt slut, men tror tyvärr inte det är möjligt för flickan i Uddevalla.

Det är mycket otäckt som händer nuförtiden, t ex det här: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/buss-beskjuten-i-upplands-vasby

Trevlig helg trots allt!

Maria
2019-11-22 12:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag är ju kass på bakverk men idag har jag gjort Krabbelurer eller Tomteplättar som vissa säger. Det är det närmaste bakning jag kan komma haha😊 Lilla barnbarnet gillar dem och sonen gillade plättarna också när han var liten. Inte vackra men goda.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-11-22 12:47
#11

#10 Det tycker jag inte att du är , kass 😀 som du sa . Dem ser riktigt goda ut !!

HH 🙂

Maria
2019-11-22 12:50
#12

#11 Haha du är snäll du 😊 Jag är så darrig så det blir klurigt att vända på dem.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-11-22 13:21
#13

Goddag. Följer allt om den lilla pojken på Öland. Är "bara runt hörnet" från mig. Det är inte ofta något berör mig så hårt som detta. Kunde inte sova inatt. 6 år. Det är säkert åldern som tagit mig så hårt. Var så tacksam att mina barn var hemma o säkra igår. Regnet öser. Lovat 7 åringen julpynta idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Maria
2019-11-22 13:23
#14

#13 Ja det är förfärligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-11-22 14:32
#15

Tack och lov så har man hittar lille pojken vid liv.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-11-22 14:49
#16

#8 julgardiner blir det framåt Lucia eller någon dag senare. Klarar inte av julpynt för långt före jul.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-11-22 15:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Nu har jag gjort iordning lille barnbarnets lekbänk. Jag brukar tejpa på ritpapper och det gillar han. Kritor och att rita är skojit 😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-11-22 15:07
#18

Haha såg att linslusen Greta kom med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[[eskils_]]
2019-11-22 17:50
#19

#17 Fin lekbänk, komplett med klappekatt! 🙂

MonicaLagerquist
2019-11-23 05:41
#20

#19 😃

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Fridaaaa
2019-11-24 08:16
#21

#17 Härligt :D
Ja kritor och pennor ärpoppis här med :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: