13 Våra Vänner Djuren

Hamsterbilder

2019-11-20 20:49 #0 av: Cireea

Tänkte att det kunde vara kul med en tråd här inne där vi lägger upp hamsterbilder. I skrivandets stund äger jag endast 2 hamstrar, vilket är lite om man jämför med tidigare då jag hade runt 20-30 stycken samtidigt. 

Som mest har jag nog haft upp mot 60 hamstrar hemma, och då har jag räknat med hamsterbebisar. Förlägen Då njöt man verkligen!

På bild är det Chief, en av mina nuvarande hamstrar. 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-11-20 20:51 #1 av: Cireea

Då måste givetvis även Cash få finnas med i tråden, den andra hamstern jag äger för tillfället. 

Båda två härstammar faktiskt från mina egna linjer, Cash pappa är en av mina egenuppfödda. Känns skönt att hitta igen mina egna linjer så att dom finns med när jag startar nästa år igen. Blomma

Anmäl
2019-11-20 21:06 #2 av: Namiko

Jag har inga hamstrar alls nu men har ett par bilder på Ted som jag är väldigt nöjd med. Hon var precis lika mjuk som hon ser ut att vara och en väldigt bestämd dam. 

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Anmäl
2019-11-20 23:23 #3 av: Cireea

#2 Vilken raring! Kär Var hon köpt från uppfödare? 

Anmäl
2019-11-21 06:30 #4 av: Ljungåsen

Jättekul med en Hamsterbildtråd! Jag tycker att de är väldigt söta små djur, även om jag inte har någon själv.

Anmäl
2019-11-21 09:40 #5 av: Namiko

#3 Jag tror inte det. Hon var ett år när jag tog över henne från tjejen som fött upp henne, men jag minns inte att hon hade något uppfödarnamn eller stamtavla. Är rätt säker på att föräldrarna hade stamtavla dock men jag vet inte var dom kom från.

Underbar hamster hur som helst.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Anmäl
2019-11-21 14:52 #6 av: Cireea

#5 Okej, är bara himla nyfiken så kunde inte låta bli att undra  Cool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.