Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 597 ggr
wildfire
2019-11-17 05:06

God Morgon Söndag 17 november

God Morgon !

5 plusgrader och regn.

Önskar er en härlig Söndag 👋

Annons:
Ljungåsen
2019-11-17 06:27
#1

God morgon. Sju plusgrader och regn här. Det blir ett rätt mysigt ljud med regnet smattrande på plåttaket, så regn är okej när jag kan stanna inne.

Maria
2019-11-17 06:35
#2

Godmorgon på er.

Här hällregnar och är 8 grader. 

#1 Ganska mysigt att sitta och lyssna på i skenet av en oljelampa (om man slipper att gå ut.)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-11-17 07:47
#3

God morgon

Mannen jagar själv roar jag mig med tvätt och städ.

Olika falla ödets lotter.

Hela sju plusgarer ute.

Stolt ägare till fem La permer

Åsa S
2019-11-17 08:29
#4

God morgon äntligen en ledig dag. Idag ska maken och jag gå på teater på Scala i Stockholm och se dockhumor. Min man älskade operation Klotty och dockorna från den är med. Råkade se att det även är idag som man avtäcker julskyltningen på NK så vi tar nog en sväng förbi där med.

Maria
2019-11-17 09:39
#5

Nu har vi kört hem sonen.❤️

Han ringde sent igår och undrade om han kunde sova över. Han och hans fru var ute på olika håll och lille barnbarnet är hos mormor och så hade han glömt sina nycklar och det var närmre hem till oss. Det kändes som förr i världen…bara vi tre😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-11-17 11:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon - lite sent på dagen. Vi har just avslutat frukosten och jag sitter kvar med en kopp kaffe och njuter av de lila ljusen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Mooniq
2019-11-17 21:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

Go k väll. En ledig dag och jag åkte till Strömstad, Hittade ett par lampor till vardagsrummet och gick en promenad med en kompis och hennes hund. På eftermiddagen så var det nästan helt vindstilla och regnet hade gett sig, så riktigt skönt promenadväder.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: