16 Ordet är Fritt

Idag är jag arg på....

2019-11-16 10:07 #0 av: MonicaLagerquist

Idag är jag arg på folk som inte gör rätt för sig.Sydde och sålde ett burskynke till en tjej.

Det betalade hon men sen beställde hon en kattbädd med brodyr. Nu har jag sagt till fyra gånger. Nu har det gått en månad och inga pengar ännu-Arg

Okej om man inte har pengar för tillfället så kan man väl säga till att ja jag betalar när lönen kommer.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-11-16 10:41 #1 av: Ljungåsen

#0 Förstår att du är både arg och irriterad. Det skulle jag också vara om jag var du. Kanske inte så mycket för pengarna, utan för att jag har vansinnigt svårt för folk som inte håller vad de lovar. Pålitlighet är en underskattad men oerhört viktig egenskap, tycker jag.

Själv är jag just nu inte det minsta arg. Jag får återkomma till den här tråden när jag har något att irritera mig på.

Anmäl
2019-11-16 10:53 #2 av: Maria

#0 Jobbigt med folk som inte gör rätt för sig eller åtminstone förklarar.

Jag blir sällan arg. Kan såklart bli väldigt irriterad men det rinner av som vatten lika lätt.

/Maria

Anmäl
2019-11-17 04:47 #3 av: wildfire

#0 Förstår dig så bra för sånt blir man lack på Arg

Sen beställer man väl inte om man inte kan betala för sig och ångrar man sin beställning så säger man väl det. Hoppas du inte gett henne kattbädden ännu och har du det så bara ta tillbaka den det hade jag gjort med några väl valda sura ord.

Det finns så mycket lågt folk Arg

Anmäl
2019-11-17 07:49 #4 av: MonicaLagerquist

#3 Tyvärr så har hon redan fått bädden. Funderar på om jag ska ringa henne idag och höra varför pengarna inte kommit. Det är bara 300 kronor men det är mycket pengar för mig.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.