Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 598 ggr
MonicaLagerquist
11/16/19, 10:07 AM

Idag är jag arg på....

Idag är jag arg på folk som inte gör rätt för sig.Sydde och sålde ett burskynke till en tjej.

Det betalade hon men sen beställde hon en kattbädd med brodyr. Nu har jag sagt till fyra gånger. Nu har det gått en månad och inga pengar ännu-😡

Okej om man inte har pengar för tillfället så kan man väl säga till att ja jag betalar när lönen kommer.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Ljungåsen
11/16/19, 10:41 AM
#1

#0 Förstår att du är både arg och irriterad. Det skulle jag också vara om jag var du. Kanske inte så mycket för pengarna, utan för att jag har vansinnigt svårt för folk som inte håller vad de lovar. Pålitlighet är en underskattad men oerhört viktig egenskap, tycker jag. Själv är jag just nu inte det minsta arg. Jag får återkomma till den här tråden när jag har något att irritera mig på.

Maria
11/16/19, 10:53 AM
#2

#0 Jobbigt med folk som inte gör rätt för sig eller åtminstone förklarar.

Jag blir sällan arg. Kan såklart bli väldigt irriterad men det rinner av som vatten lika lätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

wildfire
11/17/19, 4:47 AM
#3

#0 Förstår dig så bra för sånt blir man lack på 😡

Sen beställer man väl inte om man inte kan betala för sig och ångrar man sin beställning så säger man väl det. Hoppas du inte gett henne kattbädden ännu och har du det så bara ta tillbaka den det hade jag gjort med några väl valda sura ord.

Det finns så mycket lågt folk 😡

MonicaLagerquist
11/17/19, 7:49 AM
#4

#3 Tyvärr så har hon redan fått bädden. Funderar på om jag ska ringa henne idag och höra varför pengarna inte kommit. Det är bara 300 kronor men det är mycket pengar för mig.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
12/6/19, 5:52 PM
#5

Jag har fortfarande inte fått betalt. Idag har jag skickat ett mail att om pengarna inte finns på mitt konto den 10 december kommer jag att gå vidare. Den ena personen är skyldig mig 303 kronor och hennes mamma är skyldig mig 464 kronor. Inga större belopp men varför ska jag inte få betalt för det som jag har sytt.

Stolt ägare till fem La permer

Lillyrod
12/6/19, 6:32 PM
#6

Bara ge dem. Det är inte ok att ta emot varor utan att betala.

Själv är jag arg på en bil som försökte köra om mej i en rondell på insidan. Det är bara en fil i den rondellen. Vi var ca 2 cm från att krocka. Jag fick bromsa hårt o svänga höger och tjejen i den andra bilen gapskrattade och körde tvärs över rondellen. 

Ibland skulle jag vilja vara polis. Då hade hon inte haft något Körkort idag 😡

Annons:
MonicaLagerquist
12/6/19, 7:18 PM
#7

#6 Fy så otäckt.

Stolt ägare till fem La permer

Lillyrod
12/6/19, 9:10 PM
#8

Ja det var otäckt och jag blev väldigt arg också. För en tusendels sekund var jag redo att offra min jobbarbil bara för att ge den andra en läxa men automatiskt försöker man ju rädda upp situationen. 

Kan säga att den andra bilen var märkt Samhall och personerna i den jobbar med städning där. Gissar att de 3 killarna i bilen triggade den kvinnliga föraren att utföra "hjältedåd".

MonicaLagerquist
12/6/19, 9:13 PM
#9

#8 😢

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: