Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 907 ggr
Maria
2019-11-16 07:04

Godmorgon lördag 16 november

Godmorgon på er. Hoppas att ni får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-16 07:11
#1

God morgon

I Örsundsbro har vi lördag den 16 november idag,😃

Mörkt och 4 grader varmt.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
2019-11-16 07:17
#2

God morgon. Hela sex plusgrader här. Jag har sovit uselt i natt och är tröttare än vanligt. Lite trist, eftersom jag har en del att göra idag. Ska städa hos lilla flocken, och passa på att röja ur de platsbyggda garderoberna i deras rum medan de inte är där.

Maria
2019-11-16 07:24
#3

Här är 7 grader och det hällregnar.

Jag har varit uppe otaliga gånger i natt. Ibland blir det en sådan natt för mig men det brukar vara sällan tack och lov.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2019-11-16 07:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon denna härliga lördag!

Trots att jag sovit halvdant så vaknade jag på gott humör. Sonen och sambon sover fortfarande, sonen är förkyld och inte alls pigg. Sambon passar på att sova då han börjat 05 nu några dagar. Tar på krafterna.

Bilden är på Zam för 1 år sedan. Min lilla "knubbis" han var då! Det har han sprungit bort nu haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2019-11-16 07:33
#5

#4 Gullunge. Ja tiden går så himla fort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lillyrod
2019-11-16 07:39
#6

God morgon! Jag har också sovit dåligt i natt. Varit vaken massor av gånger.

Hela 9 grader här och mulet. Ska regna hela dagen enligt prognosen men uppehåll just nu.

Annons:
Fridaaaa
2019-11-16 07:50
#7

#5 Alldeles för fort.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMW
2019-11-16 08:40
#8

Morrn i denna grå morgon. Det är varmt med närmare 7 grader vilket det varit hela natten. 

Snopet att läsa om slagsmål och våld överst på Expressen. I min lilla fina stad. Ingen kommer undan verkar det som.

Mooniq
2019-11-16 08:54
#9

Mårning. Gråväder, 3 plus och det regnar ute. Gårdsplanen ser ut som en krigszon - det borras för bergvärme och det är snitslad bana för att ta sig ut till bilen, förhoppningsvis har de borrat klart på måndag. Bra med bergvärme så huset inte behöver värmas med olja☀️

Fotoutställningen fortsätter och förra veckan öppnade vi en ny utställning med nya foton. Så det blir en runda dit o tjöta med lite folk och sen hem tvätta. Funkar bra med tvättstuga men visst har jag varit bortskämd de sista 18 åren med egen tvättmaskin. Nu blir det tider att passa men det är lätt att få tid så det är bara att vänja sig. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2019-11-16 10:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Frukosten avslutad. Så skönt med lördag och avkoppling.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-11-16 10:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Maxen ville sitta på samma stol som husse!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-11-16 10:49
#12

#11 Haha, finns det hjärterum så….

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-11-16 10:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

#12 Ja han var mycket envis!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Ljungåsen
2019-11-16 11:46
#14

Projekt marsvinsrummet går sakta framåt. Garderoberna är bortplockade, och nygamla golvet är först upplockat och sedan ska lagt på plats. Resterna som blev kvar den här gången beslöt vi oss (modigt nog) för att slänga. Jag kan inte tänka mig att vi vill lägga om samma golv en tredje gång.

flocken
2019-11-16 12:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Det regnar från alla håll. Uppifrån, nerifrån och runt. Har iaf varit ute med sigge i en timme. Så många skratt. Han är helt otrolig denna kille. Jag trodde ALDRIG att jag skulle köpa mig en sånhär hund. Jag som haft mastiffer o andra 50kg+ hundar. Men jag är såld. Skulle kunna köpa mig en till idag. Detta är min ras. Även att sigge är en blandning. Nästa blir en ren aussie. Smart som tusan. Yngsta sonen trodde nog jag var helt galen idag. Jag hoppade rakt upp. Sigge tittade på och hoppade rakt upp han oxå. Det slutade med att vi stod i köket o hoppade. I kväll kalas för min svåger. Sigge ska vara hos grannen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-11-16 14:41
#16

#15 Helt underbar! Så fin!

Maria
2019-11-16 14:47
#17

#15 Åh så fina färger.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-11-16 15:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Tack. Han är snygg. Andra sidan ser annorlunda ut

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2019-11-16 16:11
#19

#18 Lika fin på den sidan🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-11-16 20:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Gokväller ! 😀 Äntligen mår jag lite bättre, men ska ta det ’lilla lugna ’ . Jag har t.om skrivit till Admin att jag tar en paus från Poesin , det va ok . 😀 Nu är det mörkt ute . Hittade min maskin så jag kunde göra juice av morötter, Så gott det blev. 😀🥕

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-11-16 20:15
#21

#20 Skönt att höra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-11-16 20:27
#22

# 21. Tack 😊 # 15 Han är så fin Sigge ! 😀 # 11 Det är klart han ska va med Husse ! 😀 Mysigt 😻

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: