Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 567 ggr
JMW
11/15/19, 6:42 AM

Godmorgon fredag 15 november

God morgon!
Nu är vi  halvvägs i november. Det går så fort.

Tjock dimma ute och fortfarande mörkt. Runt nollan men det ska bli flera plusgrader idag. 
Ha en fin fredag!

Annons:
Maria
11/15/19, 6:56 AM
#1

Godmorgon.

Ja jösses vad tiden går fort. Jag kan inte riktigt få in i skallen att det är fredag idag men det verkar ju vara riktigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
11/15/19, 7:14 AM
#2

God morgon. Kolsvart ute, två plusgrader. Hemmet ser ut som ett smärre slagfält. Vi håller på att renovera marsvinsrummet, och alla saker som vanligtvis står därinne är nu utspridda över resten av huset. Hjälp, vad mycket prylar man har!

aggeelin
11/15/19, 7:30 AM
#3

Ja fort går det och nu ska jag väl vara ikapp på jobbet. Lika slemmigt ute idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
11/15/19, 9:00 AM
#4

God morgon

Har sovit ruggigt dåligt i natt .Sen somnade jag om vid sjutiden och sov fram till halv nio, Nu borde jag sätta fart med det som ska göras idag. Men först lite surfing.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
11/15/19, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon!

Här är det sjukstuga. Sonen är förkyld så blir hemmamysdag. Hade tänkt öppna förskolan men får vi hoppa idag

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

wildfire
11/15/19, 9:39 AM
#6

God Morgon !

Ha en fin dag alla 👋

Annons:
Mooniq
11/15/19, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7
#7

Mårning. Gråväder och runt nollan gjorde att promenaden bitvis var såphal, men jag tog mig runt utan att ramla eller sladda för mycket. Många bilar som kört av vägen nu på morgonen, ser jag på facebook/p4väst som delat. 

Jag gillar att gå i gråväder, det är skönt efter en stund, lite ugget men man håller värmen och det var nästan ingen vind alls. Naturen blir lite  mindre färgrik men desto roligare när solen väl visar sig.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
11/15/19, 9:54 AM
#8

#7 Fantastiska bilder! Svensk natur är obeskrivligt vacker. Favoriten idag är bilden på svamparna.

Mooniq
11/15/19, 9:55 AM
#9

#8 Ljungåsen - tack 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
11/15/19, 1:20 PM
#10

Ibland är det bra att vara en hamster som samlar på allting. Vi ska riva ut två platsbyggda garderober ur marsvinsrummet, för att ersätta med lite bättre förvaringsmöjligheter. Insåg för ett par dagar sedan att det inte ligger något golv under garderoberna. Idag lyckades maken rota fram de golvbitar som blev över när vi la golvet för runt arton år sedan, och de räcker till för att vi ska kunna lägga om golvet och få det snyggt. Det känns jättebra.

MonicaLagerquist
11/15/19, 4:01 PM
#11

#10 👍

Stolt ägare till fem La permer

Lillyrod
11/15/19, 4:09 PM
#12

#10 Sen när man väl rensar ur och slänger sånt som legat i åratal så dröjer det bara 2 veckor så behöver man det…..

MonicaLagerquist
11/15/19, 4:10 PM
#13

#12 Så sant.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Ljungåsen
11/15/19, 4:52 PM
#14

#12 Det är precis därför jag har så himla svårt för att slänga någonting som fungerar eller kan tänkas vara användbart. Man vet aldrig när det kan komma att behövas…

flocken
11/15/19, 5:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#15

Godkväll alla. Nu är vi äntligen klara för idag. Mannen har gått och lagt sig. Ska jobba natt. Vi fick en underbar solig promenad på morgonen. Nästa helg åker vi till Öland på spa weekend. Åh vad jag längtar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cireea
11/15/19, 9:04 PM
#16

Har varit och storhandlat idag 🤪 Är helt slut på efter att ha sprungit runt. 
Sambon haltade runt och fick mest stå och hänga vid vagnen medan jag sprang och hämtade allt vi behövde. Vill ju inte att han ska överanstränga sig när han har så ont..🌺


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: