Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 412 ggr
Maria
11/12/19, 6:55 AM

Godmorgon tisdag 12 november

Godmorgon på er. Här är fem grader idag och jag är glad så länge det håller sig på plussidan.

Hoppas ni får en bra dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
11/12/19, 7:01 AM
#1

Morrn! Knappa 3 grader. Jag är också glad åt temperaturen. På plussidan så länge som möjligt är min önskan.

Ljungåsen
11/12/19, 7:08 AM
#2

God morgon. Även här är det tre plusgrader, och så mörkt ute att det inte syns än vad det är för väder. Det regnar inte i alla fall. Idag ska vi åka till stan, handla och besöka mina gamla föräldrar. Det är en alldeles vanlig tisdag.

Lona
11/12/19, 8:10 AM
#3

Morrn! Ja, det känns rätt milt ute. Stackars svansamputerade hunden har mer ont idag, vet inte varför. Får avvakta en stund och se om det lägger sig, annars får jag slå en pling till veterinären.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
11/12/19, 8:14 AM
#4

God morgon

Dagen börjar inte så bra. Har fått in en sticka i handen. Den sitter rakt in och vi får väl se om mannen lyckas att få ut den.Sen får jag väl slipa lite på trappräcket som är lite flisigt.

För övrigt så står promenad ner till svärmor på dagens att göra lista.Yngste sonens sambo har vår bil till låns så vi är bilutan.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
11/12/19, 8:20 AM
#5

#4, Ajj! Är det alsolsprit som sägs dra ut stickor? Hoppas att ni får ut den lätt!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
11/12/19, 8:25 AM
#6

Stickan vill inte komma ut. Lägger ett alsolomslag och hoppas att den kryper ut.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lona
11/12/19, 8:35 AM
#7

#6, Asch då! Sicken retsticka! (Förlåt, jag kunde inte låta bli!🙈 😘) Det kan ju göra skitont. 😖


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Mooniq
11/12/19, 9:08 AM
#8

Mårning. Idag har jag en ledig dag och igår körde jag bilen till verkstad för bromsbyte. Väntar på att få ett sms att bilen snart är klar så jag kan gå till bussen och hämta bilen i Lysekil, ca 14 km från Brastad. Gråväder och regnet hänger i luften, nästan 5 plus så en typisk senhöstdag tycker jag. Det blir soffa, tv o kaffe tills det är dags att hämta bilen, inga måsten idag. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
11/12/19, 9:35 AM
#9

Godmorgon! Dubbdäck på cykeln men mycket knagglig is så nu hoppas jag på smältväder idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
11/12/19, 9:40 AM
#10

Tråkigt väder ute. Inget skoj alls.
Men får ut sen när sambon kört till jobbt med sonen, viktigt att komma ut :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
11/12/19, 10:57 AM
#11

Snorhalt ute. Det går inte att gå på asfalten. Det är ett tunt istäcke över all asfalt.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
11/12/19, 11:17 AM
#12

Det har börjat regna. Sånt där läskigt finpulvriserat regn som tar sig in precis överallt. Tänker hålla mig inne nu resten av dagen.

Upp till toppen
Annons: