Annons:
Etiketthus-och-hem
Läst 544 ggr
angest
11/10/19, 8:14 PM

Vad har ni för TV-apparater?

Vad har ni för TV-apparater?  Storlek osv.

Vi har haft en 32 tum som nu pajat och oj vad svårt det är att välja ut en ny. Sambon vill ha så stor som möjligt, gärna 65 tum medan jag tycker det är alldeles för stort i vårt inte så stora vardagsrum. Jag tycker max 42 tum skulle passa här.

Annons:
Soligajag1
11/10/19, 8:23 PM
#1

Jag har en 55 tum led Tv 📺 Toppen , 😀

HH 🙂

Magi-cat
11/10/19, 8:28 PM
#2

Gammal tjock-TV. 😃 Vet inte vad det är för tum …

Själv vill jag inte ha för stor TV, det blir för dominerande och tar plats.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Åsa S
11/10/19, 8:31 PM
#3

32tum hemma i lägenheten ganska gammal men en plattv, vi har en större nått runt 40tum i sommarstugan som är nyare. Tycker den vi har på 32 tum funkar bra i bokhyllan hemma men min man vill ha en större när den slutar funka

Fridaaaa
11/10/19, 8:58 PM
#4

LG smart-tv
Tum tror jag är 46, men inte säker, sambon som köpte den :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
11/10/19, 9:28 PM
#5

Ingen alls!😉


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
11/10/19, 9:35 PM
#6

Jag tror vår är 46 tum. LG.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
11/10/19, 10:35 PM
#7

Minns inte märke men vi har 47 tum. Vill ha större då vårt rum är rätt så stort.

wildfire
11/11/19, 5:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#2 Trodde jag skulle vara själv om att svara tjock tv så heja oss Katten 😃

Tum, har ingen aning men så stor är den inte och inga kanaler mer än ett och två. Ser aldrig på tv däremot köper jag in gamla filmer och serier som jag ser på och hoppas att tv-n håller för nån modern en vill jag absolut inte ha så den dagen får jag vara utan 😎

Bildkälla Pixabay.

Leifsdotra
11/11/19, 7:47 AM
#9

Vi har en 46-tums (tror jag den är) i vardagsrummet, en 32-tums i sovrummet och en 42-tums i allrummet på övervåningen där grabbarna har sina spelkonsoler.

Mooniq
11/11/19, 8:39 AM
#10

55 tum ledtv. Köpte den för 4 år sen och nu kan jag tänka mig än större tv, men kommer inte att köpa ny tv förrän denna går sönder men då blir det sannolikt större modell.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
11/11/19, 8:44 AM
#11

#10  Då har vi kanske likadana Tv:n , Min är Blaupunkt , det va rea på Elgiganten ett år. ca 5 år sen. 

Gissa vem som satt och kollade på Tv när jag kom hem från jobbet en kväll, såklart mina söner ( som bodde hemma då)  Kunde inte mer än le och gå in i köket och laga mat, 🙂😃  Idag  har dem egen "kuppe" ihop. med en liknande Tv .

HH 🙂

Carmarino
11/11/19, 5:20 PM
#12

Har en 32-tums. Får inte plats med mer eftersom den står mellan en bokhylla och ett skåp. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lillyrod
11/11/19, 5:52 PM
#13

En 42 tums icke smarttv. Den står bara och samlar damm så när den inte vill mer så blir det nog ingen mer tv. Jag tittar ändå bara på datorn på tider som passar mej. 

Sist den var igång var nog i våras tror jag 😃

Annons:
citytjejen
11/11/19, 8:13 PM
#14

I sovrummet har vi en 47-tums platt-tv och i vardagsrummet har vi en bioduk som är ca 2,5 m bred.

/Christina

Upp till toppen
Annons: